CooLzlAy3r99 Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Hallå grabbar! Det är så att jag är ute efter en ny dator, och fick därför tag på min datorkunnige kusin. Han tipsade mig om en stationär laptop. Jag har ingen aning om vad det är, men det är tydligen som en stationär dator med en skärm på. (Inte en Mac nej.) Han ska ha en själv som han fått från sin döda farbror, och den ska tydligen vara alldeles underbar. Jag förstog inte vad det var för något, men han skickade en "ritning" på hur den ser ut, som han ritat upp på paint. Jag förstår konceptet nu och det verkar alldeles underbart. Frågan är bara, var får jag tag på en stationär laptop? Jag har varit och frågar runt i lite olika butiker, men de har inte haft någon. Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 8 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 men det är tydligen som en stationär dator med en skärm på. (Inte en Mac nej.)Nej, det är ingen mac. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Kan det vara en sån här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Menar du desktop replacer? Sweclockers har gjort två intressanta recensioner på två datorer för ca 17.000:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 8 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Kan det vara en sån här? Nej, inte riktigt så. Skärmen ska vara mycket större. Ser rätt gammal ut också ;/ Menar du desktop replacer? Sweclockers har gjort två intressanta recensioner på två datorer för ca 17.000:- Nej, den ska vara precis som bilden säger han. Jag har aldrig sett en sådan förut, och hoppades därför på att ni har gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Det här är inte riktigt en stationär laptop, snarare tvärt om. Kanske också är av intresse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Aldrig hört talas om något liknande, just i den sammanfattningen, kanske en intressant mod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Jag gillar bilden du ritade! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 8 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 QuinnoX: Kan ju vara att hans farbror byggt om den själv eller dylikt, men han tvivlar på det, då hans farbror inte var vidare datorkunnig och kände heller inte många som var det. Muggebigge: Är min kusins verk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Hälsa honom fin bild :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 (redigerat) Be han ta en bild på den och ladda upp den här, då kanske det blir lättare att se vad det är än en paintbild. sorry för lite flummigt skrivet Redigerat 8 Januari 2012 av Rawr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Lol, troll? Och OnT för att inte få varning eller dylikt: Har aldrig sett något sådant förutom i ett galleri på SweC. Tror inte att det finns att köpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.