FreakyStyley Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 Antingen någon slags ingenjör eller något musikrelaterat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 8 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2012 pluggar mot astronaut/cosmonaut, men det spelar ingen roll, då det räcker med att forska om rymden. Annars blir det väl musiker, och om jag inte når det så får vi se vad det blir. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 9 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2012 Lutar väll mot något inom IT, nätverk eller hårdvara relaterat. För webb projekten får nog kliva åt sidan efter gymnasiet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 9 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2012 Lycklig hoppas jag också. Kommer ihåg för ~4 år sedan när jag satte upp som mål i livet att "återinföra bra musik". :D Siktar fortfarande på en musikkarriär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 9 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2012 (redigerat) Vuxen, för det är det man blir. Om det yrket man har gör en till den personen man är så är man en väldigt olycklig individ i mina ögon. Utbildar mig för tillfället till IT- Nätverkstekniker med mer fokus på Ciscos grejer, detta är det jag vill jobba med när jag har blivit torr bakom öronen. Redigerat 9 Januari 2012 av Nomatic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 9 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2012 Proffsboxare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 9 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2012 Proffsboxare.Nice tid du skrev inlägget :3 OnTopic:Nåt med IT antagligen, gärna programmera spel eller nåt sånt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 9 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2012 Kommer nog att satsa på spelutvecklare. Jag vet vad som krävs i betyg, så jag får nog bli bra på dem ämnena :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 9 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2012 Just nu så utbildar jag mig till personbils mekaniker. Jag har fått praktik plats på en verkstad i Västerås som fixar gamla amerikanska bilar, typ ford mustang, cheveor mm. påminner lite om typ tv programet "Overhauling" som går på discovery (fast utan lureriet) Jag kommer att vara där varje torsdag och fredag fram till sommarlovet, och då får jag (antagligen) sommarjobb där.byta liv för en dag? bilmekaniker eller elektriker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 9 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2012 Egenföretagare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2012 Kommer nog att satsa på spelutvecklare.Jag vet vad som krävs i betyg, så jag får nog bli bra på dem ämnena :)Den starkaste kopplingen mellan betygen i grundskolan och vad som krävs för att bli spelutvecklare är att folk som är bra på matte tenderar att vara bra på programmering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 9 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2012 Något industri-relaterat förmodligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.