wpattinson Skrivet 12 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2012 Killar! Hur får man lättast tillbaks en kille som en gång haft känslor för en? När man själv har fuckat upp allting... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 12 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2012 Var dig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 21 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2012 Killar! Hur får man lättast tillbaks en kille som en gång haft känslor för en? När man själv har fuckat upp allting...Säg att du vill knulla honom. Det är tveklöst lättast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 21 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2012 Om han inte har några känslor för dig längre kan du göra som Dave sa, och sen hoppas på att ni hittar tillbaka till varandra igen. Det är dock stor risk att du blir sårad så snart kåtheten lagt sig. Om du inte vill bli sårad kan du ju försöka göra något roligt med honom? Gör något kul och tänk inte på det som har varit. Om han fortfarande är ledsen, arg och sårad blir det svårare. Då får du väl helt enkelt säga förlåt och på något sätt bevisa att du har förändrats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 21 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2012 Säg att du vill knulla honom. Det är tveklöst lättast.Detta, utan tvekan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 28 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2012 Säg att du vill knulla honom. Det är tveklöst lättast.Är tveksam till om det verkligen leder till en långvarig relation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 29 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2012 Är tveksam till om det verkligen leder till en långvarig relation.Det är jag också. Men nu var det ju inte det saken gällde heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 29 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2012 Det är jag också. Men nu var det ju inte det saken gällde heller.Så vad gällde saken då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 30 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2012 Så vad gällde saken då?Få tillbaka honom. Tiden var ej specifierad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 30 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2012 (redigerat) Jag uppfattar det som att personen menar ett förhållande, inte som något engångsligg. Redigerat 30 Januari 2012 av Sinclair Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 30 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2012 (redigerat) Jag uppfattar det som att personen menar ett förhållande, inte som något engångsligg.Inte för att vara otrevlig, men det är föga relevant. Om du har något lättare sätt att föreslå så säg det gärna. Sen har jag aldrig i det närmaste påstått att det skulle vara något "engångligg", jag har inte ens sagt att de ska/bör bedrivas älskog överhuvudtaget. Redigerat 30 Januari 2012 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 30 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2012 Haha Dave du är alltid så rationell. De flesta andra hade inte ens lagt märke till ordet "lättast" i frågan. ;) Det Dave gjorde var att svara på just den frågan som TS ställde, alltså hur man LÄTTAST "får tillbaka" en kille. Inte mer, inte mindre. :rolleyes: Om TS vill ha något utförligare svar av mig måste hon ge mig lite mer information. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.