JJespeRR Skrivet 12 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2012 Hej, jag har precis beställt 1 fläkt men det tog slut tydligen.. Så jag undrar om jag kanske kan byta till Dual fan istället? Eller är det andra bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2012 Står exakt samma specs, det är en mer fläkt helt enkelt. Utifrån datumet på recensionerna så verkar den med två fläktar vara nyare. Den har också lyckats bli billigare. Annars rekommenderar jag nvidia som i alla dina trådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 12 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2012 Står exakt samma specs, det är en mer fläkt helt enkelt. Utifrån datumet på recensionerna så verkar den med två fläktar vara nyare. Den har också lyckats bli billigare. Annars rekommenderar jag nvidia som i alla dina trådar.Mm okej, men tycker du de är värt att fråga om de skulle kunna byta till dualfan om de inte har hunnit byggt ihop den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2012 Den tog väl slut? Isåfall skulle du kunna byta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 13 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2012 Varför frågar du här om vi tror att du skulle kunna maila dem för att få det utbytt? Haha, maila/ring dem och fråga! Har de inte hunnit bygga den (om du har byggnation) eller skickat den så kommer det att gå bra. Den med 2 fläktar har väl lite bättre kylning antar jag, så det är bara positivt. Annars är det ingen skillnad. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 14 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2012 2 fläktar innebär bättre/samma kylning, alltså, lika högljut+bättre kylning eller tystare/samma kylning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.