5FJSKFJSKGJES Skrivet 13 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2012 Vilka spel ska du köpa 2012? Dessa funderar jag på: 1. Catherine [2012-02-10] 2. NeverDead [2012-02-03] 3. GTA V [Om det nu kommer i år] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 13 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2012 (redigerat) Mist of Pandaria Diablo III (om Blizzard bestämmer sig för att bli klara med det i år) SWTOR Redigerat 13 Januari 2012 av Nomatic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 13 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2012 GTA V,övertygad att det släpps i år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 16 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2012 Spel att köpa 2012: Final Fantasy XIII-2, har förhandsbokat Crystal Edition. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 16 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2012 Diablo 3 GTA V Om de släpps i år, vill säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 18 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2012 MoP Diablo III GW:II (om det kommer ut i år, glömt bort XD) Kanske SW:TOR då jag följt hela KOTOR serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 18 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2012 Ett släpp av GTA V blev ännu mer osannolikt nu när Max Payne 3 just blev försenat till maj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 18 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2012 Ett släpp av GTA V blev ännu mer osannolikt nu när Max Payne 3 just blev försenat till maj.Jag tror nog att GTA V och Max Payne utvecklas av olika team, så jag tror nog inget kommer ändras bara för det. Om nu inte rockstar vill släppa ut två spel samma månad eller något sånt då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 30 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2012 (redigerat) Jag tror nog att GTA V och Max Payne utvecklas av olika team, så jag tror nog inget kommer ändras bara för det. Om nu inte rockstar vill släppa ut två spel samma månad eller något sånt då..Om nu spelet släpps i år så blir det nog till hösten, för Rockstar kommer inte att släppa två stycken trippel a-spel så pass nära varandra. Redigerat 30 Januari 2012 av Sinclair Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 1 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2012 Spel att köpa 2012:Final Fantasy XIII-2, har förhandsbokat Crystal Edition.Gaaah, jag hatar game! "Limited och Crystal edition är väl samma sak, men den ena har lite mer så du kan ta den med mindre lulllull för samma pris som den dyra, för den dyra kommer imorron, döööh?"Fu, jag får väl gå imorgon igen då. >__< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laxan96 Skrivet 14 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2012 Far Cry 3 GTA V Call of Duty Balck ops 2 ;) Assassin´s Creed 3 Prototype 2 Kanske WOW mists of pandaria (får se) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 15 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2012 (redigerat) Gta V SSX Twisted metal NHL 13 Nya Call of duty (borde ju komma ett nytt i höst som vanligt) Redigerat 15 Februari 2012 av MaryJane Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.