JJespeRR Skrivet 19 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2012 Men kortet kostar ju inte bara 800kr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raosmaosen Skrivet 20 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2012 Ca 1000 allt som allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 20 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2012 Ca 1000 allt som allt2000kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 20 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2012 2000kr2000 kr vs att få en massa problem med ditt register. Bara att välja pysen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2012 2000 kr vs att få en massa problem med ditt register. Bara att välja pysen.Grejjen är att det är så låg sannolikhet att åka fast jämfört med hur mycket problem man kan få. Jag har som sagt blivit stannad en gång då jag skjutsade en kompis utan hjälm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bart1 Skrivet 20 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2012 När du pratar om att inte skaffa kort/Trimma osv... Tänkt då på att det kanske inte är så kul att sitta där med en moppe när man är 18 och alla andra får ta Bilkörkort :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2012 Tänkt då på att det kanske inte är så kul att sitta där med en moppe när man är 18 och alla andra får ta Bilkörkort :)Alla i min klass är 18+ och inte ens hälften har körtkort och ingen kör moppe. Så det funkar inte riktigt så :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 20 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2012 Tänk på dina päron också, de som får ta skiten när du blir stannad och inte har något körkort ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 20 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2012 Tänk på dina päron också, de som får ta skiten när du blir stannad och inte har något körkort ;)Precis det är det ända mitt ena päron är rädd för...Men hur blir funkar det med att de tar förälderns körkort? Ska man ha något extremt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bart1 Skrivet 20 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2012 Alla i min klass är 18+ och inte ens hälften har körtkort och ingen kör moppe. Så det funkar inte riktigt så :P Lägg märke till mitt får och inte har ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raosmaosen Skrivet 21 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2012 Varför är du osäker på om du ska ta det eller inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 21 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2012 Varför är du osäker på om du ska ta det eller inte?Läs tråden så kansue du fattar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.