JJespeRR Skrivet 17 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2012 Hej. Det är så att jag precis har fått igång min dator, men då jag bara hade Vistan skivan hemma så fick de bli de tills jag fixat 7. Men jag kör via HDMI och bilden blir så här :s Säg till om den ser vanlig ut för er.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2012 Ser inget direkt fel. Brukar väl inte finnas 4 skärmar på listan bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 17 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2012 Ser inte heller något fel, förutom det att det står att du har 4 skärmar. (Och det ska det ju göra om du nu har det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 17 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2012 Ne, det är bara 1 skärm. Och bilden ser helt vansinnig ut, alltså som t.ex jag kör i 1024x768 på en 1920x1080 native skärm! :s Alltså helst suddigt och man ser knappt skärmen, men blir att köpa en Dvi kabel imorgon och byta skärm med far.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2012 Då blir du nog den fjärde på fuska jag känner till som har problem med HDMI till datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 17 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2012 Bilden är grumlig som in i helvete, men det har förmodligen med kvalitén att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2012 Bilden är grumlig som in i helvete, men det har förmodligen med kvalitén att göra?Ja det är jpeg kvalitén som är inställd på låg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 17 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2012 (redigerat) Nej jag lovar den är direkt upladdad ifrån paint! Och bilden är hur grumlig som helst, kan knappt läsa texten, är som när jag körde vga på en av de första lcd tv i ca 640x480 eller nå, fast smått. Och sen så droppar mitt internet konstant hela tiden. Är det något fel tror ni eller tror ni det kan bli bra när jag installera windows 7? Kolla här tillexempel: Redigerat 17 Januari 2012 av JJespeRR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2012 (redigerat) Paint har låg inställd kvalité alltså. Kan användaren ens ställa in den? Att internet knasar är ett annat problem. Redigerat 17 Januari 2012 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 17 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2012 Paint har låg inställd kvalité alltså. Kan användaren ens ställa in den? Att internet knasar är ett annat problem.Tror ändå de var modemet,, då farsan sa nyss att de lagga för han med som typ med 56k anslutning :P fast vi har 8 mbit..Men vilken Dvi kontakt ska jag använda? http://www.inet.se/produkt/5409346/xfx-rad...d6950-2048mb-oc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2012 En vanlig. http://www.inet.se/kategori/256/dvi-dvi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 17 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2012 En vanlig. http://www.inet.se/kategori/256/dvi-dviJo men jag tänkte eftersom det är 2..2st (1st DL-DVI-I & 1st SL-DVI-D) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.