WASD Skrivet 17 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2012 Ser ingen skillnad annat än tillverkaren på de som är två meter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 18 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2012 Så det spelar ingen roll vilken av uttagen jag stoppar Dvin i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 18 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2012 Nej, det är väl bara om du ska ha flera skärmar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2012 Ibland sätter tillverkaren en plugg på den ena för att visa att man inte ska använda den. Men det spelar egentligen ingen roll. Prova bara den andra om det inte funkar. Skulle gissa på att den som är närmast kortets PCB som det kallas är den primära om det finns någon. Den vänstra på bilden du visade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 18 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2012 Ibland sätter tillverkaren en plugg på den ena för att visa att man inte ska använda den. Men det spelar egentligen ingen roll. Prova bara den andra om det inte funkar. Skulle gissa på att den som är närmast kortets PCB som det kallas är den primära om det finns någon. Den vänstra på bilden du visade.Okej.Men det är typ så här: länk Och ska pröva ta farsans skärm (ej tv) och köra Dvi istället, hoppas det blir bra då. Tror ni det kan vara Vista det kan vara fel på? Alltså drivrutinerna eller nå? Har aldrig använt HDMI förut.. Har kört VGA på tven som jag har nu, alltså Benq 2441, och då var det klockren bild, men nu är det sämst. :angry: :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2012 Tror felet ligger i HDMI och inte Vista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 18 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2012 Jo men jag tänkte eftersom det är 2..2st (1st DL-DVI-I & 1st SL-DVI-D)SL-DVI Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2012 SL-DVIVarför just den? Jag tror det står för Single/Dual nånting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 18 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2012 Tror felet ligger i HDMI och inte Vista.Du tror inte det kan bli bättre om jag installerar Windows 7? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2012 Nope. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 18 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2012 Ändrade "Underscan" både på Tvn och i inställningar i Catalyst. Blev mycket bättre! :D Men inte lika bra om man jämför med laptopen bredvid.. Alltså nu ser man ju texten utan pixlar, men man ser att det är mycket mörkare, nog för det är tv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 18 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2012 Varför just den? Jag tror det står för Single/Dual nånting.Tänkte ungefär likadant, så.. SL = Singel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.