JJespeRR Skrivet 20 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2012 Hej. Jag och en kompis funderar på att köpa Skyrim till Data :D :wub: Och vi undrar om man köper det via prisjakt t.ex Cdon, webhallen eller något sådant att det blir genom Steam då? Som t.ex Mw2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antz Skrivet 20 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2012 Hej. Jag och en kompis funderar på att köpa Skyrim till Data :D :wub: Och vi undrar om man köper det via prisjakt t.ex Cdon, webhallen eller något sådant att det blir genom Steam då? Som t.ex Mw2?Det var en jävla massa trådar du ska göra! OnT: om det inte står något om steam är det ett fysiskt exemplar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 20 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2012 Det blir genom Steam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burnedBanana Skrivet 20 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2012 du sätter skivan i datorn, installerar det, sedan går du in på steam och tar aktivera produkt på steam, sen skriver du in koden som finns i fodralet... och sen spela tills du tröttnar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raosmaosen Skrivet 21 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2012 Vrf inte ladda ner det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 21 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2012 Vrf inte ladda ner det?Har gjort det, skulle kolla hur de var och om jag gillade det och min dator klarade de så tänkte jag att det var värt att köpa det? Så varför inte köpa det? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petricsh Skrivet 21 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2012 Skyrim är värt att köpa utan tvekan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Patrickmannen Skrivet 21 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2012 Jag skulle utan tvekan spendera minst 700 spänn på Skyrim till data:utan tvekan den bästa variationen tack vara alla mods och förbättringar folk skapar på exemelvis skyrimnexus.com! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 21 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2012 Jag skulle utan tvekan spendera minst 700 spänn på Skyrim till data:utan tvekan den bästa variationen tack vara alla mods och förbättringar folk skapar på exemelvis skyrimnexus.com!Spendera 700 kr på ett Singleplayer spel finns i alla fall inte på kartan för mig. Åtminstone inte när det finns bra mycket "billigare" alternativ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bart1 Skrivet 22 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2012 Spendera 700 kr på ett Singleplayer spel finns i alla fall inte på kartan för mig. Åtminstone inte när det finns bra mycket "billigare" alternativ. Instämmer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antz Skrivet 22 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2012 Spendera 700 kr på ett Singleplayer spel finns i alla fall inte på kartan för mig. Åtminstone inte när det finns bra mycket "billigare" alternativ.Måste instämma här också, dock har jag köpt det till Xbox. Har piratversion på datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.