BURK Skrivet 20 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2012 Länk!! Här är en dator som jag och en kompis har slängt ihop! Skulle ni som har lite mer koll än mig checka så allt funkar o så? :) Tar gärna emot råd hur man kan förbättra den, Vill dock inte stiga så mycket i priset. btw, Vilka spel tror ni den klarar? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 20 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2012 Jag rekommenderar detta moderkort ist! Länk Och ta I5 2500K istället :) Och ta 560 ti (med TI i slutet) eller 6950 2 GB. Detta paket köpte jag nyss och är asnöjd. Klarar Skyrim på Ultra med konstant 60 fps :D :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raosmaosen Skrivet 21 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2012 Du har tagit laptop ram ta dessa istället http://www.inet.se/produkt/5308804/g-skill...-ripjaws-gaming Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 21 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2012 Skulle rekommendera att inte köpa Windows 7, och istället fokusera på ett bättre grafikkort. Tex GTX 560 TI eller Radeon 6950 som JJespeRR skrev, du kanske har någon Windows 7-skiva liggandes där hemma. :visslar: Och som sagt, minnena... Vad tänkte ni? xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 21 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2012 SSD? Men annars samma sak som Lifelover. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 25 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2012 (redigerat) tog mig tiden att sätta ihop ett mycket bättre paket för lite mer pengar, men med detta ska du klara alla spelen på minst high. och har inte lagt till windows där men det kan man alltid fixa på något annat sätt :P http://www.inet.se/kundvagn/visa/1418555/battre Redigerat 25 Januari 2012 av Touchmagic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 25 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2012 (redigerat) tog mig tiden att sätta ihop ett mycket bättre paket för lite mer pengar, men med detta ska du klara alla spelen på minst high. och har inte lagt till windows där men det kan man alltid fixa på något annat sätt :P http://www.inet.se/kundvagn/visa/1418555/battreOverpower nätagg.. 550W bör nog räcka. Redigerat 25 Januari 2012 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2012 ^ SSD kanske man inte vill ha heller. Och hårddisk kan man ta en gammal då de fortfarande är dyra. Jag skulle också tagit Asus modell av grafikkortet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 25 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2012 ^ SSD kanske man inte vill ha heller. Och hårddisk kan man ta en gammal då de fortfarande är dyra. Jag skulle också tagit Asus modell av grafikkortet.han hade ju en ADATA SSD i sin inköpslista, jag bytte ut den bara :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 25 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2012 Overpower nätagg.. 550W bör nog räcka.Ja, om man inte överklockar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 25 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2012 Ja, om man inte överklockar.650w är fortfarande overkill. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 25 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2012 Ja, om man inte överklockar.550W bör räcka med OC också. Drar cirka 400W i furmark enligt grafen nedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.