skatan222 Skrivet 24 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2012 Hej, jag har en server som kör HAMACHI men det är en survival server utan plugins eller mod! för att joina anslut till hamachi nätverk Fuskasurvival och lösen 123 sedan är ip 5.239.147.113 servern kommer vara på: Tisdag, Onsdag Torsdag Lördag och Söndag, varje dag mellan 18.00-22.00 JOINA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 10 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2012 Varför använder alla Hamachi? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2012 Varför använder alla Hamachi?Det är lite enklare att sätta upp vilket gör att yngre folk klarar av det. Om man istället portforwardar som tar några minuter första gången så behöver man inte tänka mer på det och allt funkar bra. Nice avatar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 10 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2012 (redigerat) vad fan skatan? Efter att jag sätter upp en server gör du det ._. Nae fan, ska öppna portar. Ska vara en förjävlig konkurrens. Redigerat 10 Februari 2012 av OpeningTitles Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 10 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2012 Han la upp tråden innan dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 11 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2012 Varför använder alla Hamachi?Tar 5 sekunder att ladda hem.Idiotsäkert system.Fungerar utmärkt utan problem. Lite svårt att toppa det med något. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2012 Tar 5 sekunder att ladda hem.Idiotsäkert system.Fungerar utmärkt utan problem. Lite svårt att toppa det med något.Jo, att portforwarda. Hamachi skapar bara extra jobb åt klienten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 11 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2012 Jo, att portforwarda. Hamachi skapar bara extra jobb åt klienten.This. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skatan222 Skrivet 11 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2012 vad fan skatan?Efter att jag sätter upp en server gör du det ._. Nae fan, ska öppna portar.Ska vara en förjävlig konkurrens.Min tråd låg uppe mycket tidigare än din, så kom inte hit och sprätt för det, förresten är jag nu ägare av en 24/7 server lagfree dedikerad hos ett företag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 12 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2012 Jo, att portforwarda. Hamachi skapar bara extra jobb åt klienten.Vi spelar iaf 4st på samma server helt laggfritt hela tiden :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 12 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2012 Vi spelar iaf 4st på samma server helt laggfritt hela tiden :)Men det beror på internethastigheten samt datorerna :_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 13 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2012 Min tråd låg uppe mycket tidigare än din, så kom inte hit och sprätt för det, förresten är jag nu ägare av en 24/7 server lagfree dedikerad hos ett företag Aaah, sry såg inte när tråden skapades :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg