WASD Skrivet 25 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2012 Det borde stå eller så kan du fråga inet. Annars borde du få plats med en http://www.inet.se/produkt/8600923/adapter...ill-6-pins-pcie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zendre Skrivet 25 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2012 (redigerat) Lägger den i kundvagnen ... Är bara tvungen att öppna datorn då, får göra det imorgon.. Edit:Är 4 pin samma som molex? Redigerat 25 Januari 2012 av Thegamero Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 25 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2012 Lägger den i kundvagnen ... Är bara tvungen att öppna datorn då, får göra det imorgon.. Edit:Är 4 pin samma som molex?4pin är molex ja, de som är 4pin på bredden, inte de som man stoppar in i moderkortet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2012 Är bara tvungen att öppna datorn då, får göra det imorgon..Det är väl inte så jobbigt, bara att dra av locket. Jag grejjar med sånt ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zendre Skrivet 25 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2012 Jaja skruvar väl loss det snart .... tyckte att jag såg en molex kontakt förra gången men är inte säker, vi får se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2012 Man brukar ha överflöd av sådana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zendre Skrivet 26 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2012 Funkar datorn utan drivrutiner så att man kan gå in till deras hemsida och installera dem? Tror jag har hittat rätt http://www.geforce.com/Drivers/Results/38916 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 26 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2012 Funkar datorn utan drivrutiner så att man kan gå in till deras hemsida och installera dem? Tror jag har hittat rätt http://www.geforce.com/Drivers/Results/38916Ja, datorn funkar tills att du laddat ner rätt från hemsidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zendre Skrivet 26 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2012 Har ändrat kundvagnen lite... kommer få vänta lite eftersom jag inte har råd precis nu... Kundvagn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2012 Jasså ska du ha ett nytt chassi nu också? Passar det verkligen? Jag rekommenderade 550Ti just för att du inte skulle behöva nytt nätagg då som du ändå lagt i kundvagnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zendre Skrivet 26 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2012 Oj glömde säga att jag inte hade några molex kontakter över, därför ett nytt nätagg. Och ett nytt chassi eftersom själva nätagget sitter fast i cassit så det är inte möjligt att byta nätdel.. Lite svårt att förklara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2012 Märkesdatorer asså... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.