Gäst Frooz Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 (redigerat) Jag tycker det borde finnas en tråd här på fuska som heter Tyck och tro! som man får tycka och bestämma lite jag säger inte att man ska ställa om sidan för det!men kaske något litet som t.ex "snälla skaffa enarmade banditen" eller något liknande. Admin eller någon anan modenatator kommer säkert gå in hit och kolla jag hoppas att det kommer att fungera att ha en sådan tråd men jag säger inte 100% att admin kommer acceptera denna tråd men man kan ju alltid tycka och tro! Redigerat 20 Maj 2004 av R4nG5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Ja det hade varit bra med en sån här tråd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 ja... men admin kanske inte accepterar det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Hoppas det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Om han inte accepterar mig så tänker jag iaf acceptera honom! ( jag ska inte kääfta upp mot admin det är det dummaste man kan göra ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 mmm.... det är det man riskerar en varning skulle jag tro! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 hmmm.... jag bryr mig inte ville bara göra gott.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Men den earmade banditen tog för mycket plats på sidan så det är därför han inte tar tillbaks den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 det var ett exempel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Hmm.. det skulle nog kunna bli spam där skulle jag kunna ana så varför inte bara skicka pm vad tror ni annars pm skulle vara till för då ? PM kan ni ju skicka till Admin för ideér och tips och frågor Men ni kan också skicka till era kompisar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 (redigerat) Hmm.. det skulle nog kunna bli spam där skulle jag kunna ana så varför inte bara skicka pm vad tror ni annars pm skulle vara till för då ? PM kan ni ju skicka till Admin för ideér och tips och frågor Men ni kan också skicka till era kompisar Ja, för de flästa kanske använder det till ett spam forum t.ex. skriver man köp en digital kamera dem är bra fast man kanske tycker att det är löjligt. Redigerat 21 Maj 2004 av Master_Link Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 (Master_Link @ 21/05-2004 09:53:17) Hmm.. det skulle nog kunna bli spam där skulle jag kunna ana så varför inte bara skicka pm vad tror ni annars pm skulle vara till för då ? PM kan ni ju skicka till Admin för ideér och tips och frågor Men ni kan också skicka till era kompisar Ja, för de flästa kanske använder det till ett spam forum t.ex. skriver man köp en digital kamera dem är bra fast man kanske tycker att det är löjligt. hmm ja du har rätt men admin kaske bara kan göra om mitt forum och he det till hans och så kan det typ vara någon spec sida som alla kan skriva på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.