skatan222 Skrivet 29 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2012 (redigerat) Hej alla, detta är min första commentary på youtube, jag spelar TDM på arkaden, Mw3 såklart. Jag vill ha feedback, negativ som positiv! http://youtu.be/DPdwL_CwTQU?hd=1 Redigerat 29 Januari 2012 av skatan222 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SvenskaSpel Skrivet 30 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2012 1. prata högre eller sänk ljudet 2. även ifall camping är din stil så borde du sluta, det är mycket roligare att se någon springa omkring. 3. håll munnen lite längre bort från micken. 4. se om du kan till framtiden rush:a lite mer och min personliga åsikt är nog ifall du kunde spela andra spel typ som Battlefield 3, där kan du spela seriöst (vilket inte är så roligt att kolla på) eller oseriöst (typ som att springa omkring med smoke grenades). tips: (till 4:an) se ifall du kan spela med kompisar och ifall du är en aggressiv person, vilket jag inte är, så förstår jag att rush:a inte är lätt, för att man dör så mycket, exempel: 30:27 jag brukar alltid får mest kills och mest deaths av alla på hela matchen och jag rush:ar nonstop. Annars var allt bra, förlåt för allt negativt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2012 Mycket trevligt! Tyvärr överröstade spelets ljud din mic som sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skatan222 Skrivet 30 Januari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2012 Jag lär mig nya redigerings program och Happauge HDPVR, jag har lite gameplays med min klan där jag kör lite mer rushigt, men det är ju tyvärr så att jag inte är världens bästa cod spelare, men lite andra spel kommer, bland annat lite spel på nintendo WII, pc och mer 360 spel. fixar det med ljudet till nästa, men om ni vill se mer cod, prenumerera gjärna :D Tack för feedbacken sofar, men vill ha mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 30 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2012 Sänk ljudet på MW3 och håll micken en bit längre ifrån munnen, annars var det bra. Prenumererar för att se nyare videor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 30 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2012 Ledsen men hörde knappt ett ord av vad du sa. Följ råden som tidigare har nämnts så blir det garanterat bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skatan222 Skrivet 3 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2012 Nu är en ny del ute, med bättre ljud iaf, kolla gärna och ge feedback, har en awesome match på gång också!en domination på arkaden kom det nu http://www.youtube.com/watch?v=opgXiKAwvMc...84eAUAAAAAAAAAA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 3 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2012 Varför har du det så grått för? Ändra det om du kan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skatan222 Skrivet 3 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2012 ännu ett klipp uppe, ett beast game på lockdown http://www.youtube.com/watch?v=7YyKEDBnZIo...nel_video_title Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2012 Spelets ljud är för lågt :P Och är det verkligen så ljust? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skatan222 Skrivet 3 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2012 WASD hade börjat lagt upp det senaste klippet innan jag såg din kommentar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 17 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2012 Vad använder du för att redigera? Det verkar som du har för hög brightness, är det något som du har gjort i post eller är det från när du spelade in videon? Du har en bra personlighet, verkar inte särskilt nervös. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.