SvenskaSpel Skrivet 3 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2012 Jag har nyss köpt ett Ps3, jag vet att jag är sen, och jag undrar vilka spel som ni tycker man måste ha! Några spel jag vet om: Metal gear solid 4 Kill zone 3 Resistance 3 uncharted 3 Heavy rain Dom måste inte vara Ps3 Only. Och snälla nämn inte Skit spel från Call of Duty serien. Obs, jag har redan ett Xbox 360! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 4 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2012 Little Big Planet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 4 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2012 Och snälla nämn inte Skit spel från Call of Duty serien.får man fråga vad du anser är skit med Call of Duty? OnTopic: Test Drive Unlimited 2 samt Battlefield 3 vill jag rekommendera. Vill du har exlusiva spel s¨å är Little Big Planet ett bra val. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SvenskaSpel Skrivet 4 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2012 får man fråga vad du anser är skit med Call of Duty? OnTopic: Test Drive Unlimited 2 samt Battlefield 3 vill jag rekommendera. Vill du har exlusiva spel s¨å är Little Big Planet ett bra val.Det Call of duty gör misslyckas på är att dom gör samma spel om och om igen, inga nya idéer förutom nya vapen, banor story.Dom borde testa något nytt, som Bioshock gör (jag menar inte 2:an) från att vara i en undervattens stad till en stad uppe bland molnen.Och man borde tycka att det största spel företaget (inom konsoler) alla fall uppgraderar sin grafik-motor, Det Call of duty gör fel är att dom väljer Kvantitet före Kvalitet, det är bättre att jobba på ett spel lite längre än 2 år! Dom ända Call of duty spelet som jag tycker är bra är 2:an och 4:an! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 4 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2012 Jag får känslan av att denna tråd kommer att spåra ur och bli en fanboy tråd etc. OnT: Battlefield 3 om du inte redan har det till PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 4 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2012 Valkyria Chronicles är ett bortglömt och underskattat guldkorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
battlefield3 Skrivet 6 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2012 du måste ju köpa battlefiled 3 och battlefiled 1943 ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 6 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2012 Jag som OpeningTitles! Rekommenderar KillZone 3, Mw3, BF3, NFS The Run,---> GTA IV <-- Billigt billigt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SvenskaSpel Skrivet 6 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2012 du måste ju köpa battlefiled 3 och battlefiled 1943 ;)Battlefield*Jag har redan dom till Xbox 360, Sjukt bra spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 12 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2012 Motorstorm. GTA IV och Episodes from Liberty City. Bad Company. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laxan96 Skrivet 14 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2012 (redigerat) Dom allra bästa exlcusivesen är: Uncharted 1, 2, 3Little Big Planet 1, 2Infamous 1, 2 Det är bara måste ha spel som man måste köpa om man har en ps3:aMer bra spel är: 1: Resistance2: MotorStorm2: MAG3: Killzone4: Gran Turismo5: Socom Sedan spel som inte är exclusive rekomenderar jag Assassin´s Creed 2, Brotherhood, RevelationsRead Dead RedemptionPrototype 1, 2Battlefield 3The Elder Scrolls SkyrimCall of Duty Black ops Kommer inte på nåt mer just nu är ganska trött just nu skriver ett inlägg till om jag komemr på något. Redigerat 14 Februari 2012 av laxan96 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.