Ratchet Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Vilken regel är värst att bryta mot? Som man får värst straff på alltså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Personangrepp borde det vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Ja, det har alla jag sett fått en varning för... direkt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 (redigerat) Vad gör man när man gör personangrep. En fråga till på fuska eller i verkligheten. Redigerat 21 Maj 2004 av Master_Link Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 t.ex... Maser_link, du suger.. det är ett person angrepp.... och kom ihåg bara ett exempel ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 21 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 OK, det får man passa sig för att göra då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Vad gör man när man gör personangrep. En fråga till på fuska eller i verkligheten. T.ex. om man skulle skriva "Är du dum i huvet din idiot? :angry: " Då är det personangrepp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Jag tror också det är §1.1 som är värst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 det heter väll ändå personligt påhopp eller nått sånt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Ja så kan man också kalla det Xaber! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Ja, det har alla jag sett fått en varning för... direkt... Öh gjorde inte jag ett "Personligt påhopp"(bara för jag råka växa långkalsonger med boxershorts) på dig och du sa till admin att säga till mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 hrm.. joo.. men det kanske inte var så allvarligt ;)... t.ex 0013 du suger.. det är lite värre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.