5FJSKFJSKGJES Skrivet 8 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2012 Är det bara för mig sidan går riktigt segt att ladda. Allt förutom själva forumet laddar snabbt sen måste man vänta på forumet ska ladda klart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2012 Märker också det. Ibland laddar hela sidan och sen resten efter en stund. Och ofta står webbläsaren och fortsätter ladda vilket jag gissar beror på något resurs på sidan som ligger på en annan domän som inte svarar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 8 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2012 Händer för mig med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 8 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2012 Sidan tycks vara snabb nu igen. Jag har inte kunnat hitta något på Fuska-servern så det är troligen något externt som spökat som sagt. Om ni skulle märka vad det är så får ni gärna skicka ett PM till mig. T.ex. om ni ser i status-fältet att det står "Väntar på något.com" eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 8 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2012 (redigerat) Det går bra flera gånger nu, men det händer att den laddar segt. Någonting med yieldmanager stog det då jag kollade sist. Fast det stog inte det nu när den laddade. Så det kanske var något tillfälligt bara.. Edit igen - Hmm, undrar om yield manager är något virus jag har. Sökte upp det på google.. Redigerat 8 Februari 2012 av 4FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 8 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2012 Laddar sjukt segt fortfarande, iaf för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2012 (redigerat) Tog upp konsolen i webbläsaren och den visade att http://ads.affelix.com/i.php?m=1024&c=411&b=4643 tog 7.6 sekunder. Och den sidan laddades genom http://ads.affelix.com/i.php?m=1024&c=411&b=4643 som i sin tur laddats ifrån http://fuska.se/inc/manserv/m468.php Redigerat 8 Februari 2012 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 9 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2012 Skall vara åtgärdat igår kväll då det laddas sedan dess från en iframe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2012 (redigerat) Har varit lungt hela dagen men nu började det igen. Samma länk som jag beskrev tidigare tar 1 till 10 sekunder att ladda ibland. Detta är inget riktigt problem egentligen. Bara att webbläsaren påstår att den inte laddat klart. Men jag tar nog och blockerar sidan som orsakar detta om det inte löser sig. Felet som skett tidigare denna veckan kring att hela laddningen fryser flera sekunder har jag inte stött på idag. Redigerat 9 Februari 2012 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.