PussyCat Skrivet 12 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2012 Känner du nån som gått där? Eller hur bra den skolan är i allmänhet? :) Såg att dom hade spelprogrammerare, det är just de ja kollat in på! :)Lite kaosartat kan man väl beskriva, men blir väl så med endast killar i en klass? Har en polare som går där, och just här är det väldigt mixade personligheter. Men känns överlag som slackare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2012 Gå INTE på NTI. Man kan ju för fan komma in där med 80 poäng.. :/ Min bror gick där, han uttryckte det som en "blatteskola där ingen bryr sig om något".Det kan väl inte vara samma på alla NTI i hela landet? Jag besökte dem i göteborg bär jag skulle välja och det såg helt okej ut. Felet kanske ligger i malmö snarare än hos NTI. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 12 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2012 Det kan väl inte vara samma på alla NTI i hela landet? Jag besökte dem i göteborg bär jag skulle välja och det såg helt okej ut. Felet kanske ligger i malmö snarare än hos NTI.Ja, kan det säkert vara. Men meritvärdet ligger dock ungefär på samma nivå överallt i landet, vilket som gör att alla landets idioter kommer in där, tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 13 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2012 Måste bestämma på onsdag. Kanske blir fredrika bremer eller vad dom heter eller antingen Nacka osv.. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 13 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2012 Måste bestämma på onsdag. Kanske blir fredrika bremer eller vad dom heter eller antingen Nacka osv.. :/kan man inte ändra sitt val, eller har dom ändrat på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 13 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2012 Det är omvalsperiod ~i april, jo. Efter den preliminära antagningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.