Hoppa till innehåll

Gymnasie Linje!


Rhino
 Dela

Rekommendera inlägg

Känner du nån som gått där? Eller hur bra den skolan är i allmänhet? :) Såg att dom hade spelprogrammerare, det är just de ja kollat in på! :)

Lite kaosartat kan man väl beskriva, men blir väl så med endast killar i en klass?

 

Har en polare som går där, och just här är det väldigt mixade personligheter. Men känns överlag som slackare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå INTE på NTI. Man kan ju för fan komma in där med 80 poäng.. :/ Min bror gick där, han uttryckte det som en "blatteskola där ingen bryr sig om något".

Det kan väl inte vara samma på alla NTI i hela landet? Jag besökte dem i göteborg bär jag skulle välja och det såg helt okej ut. Felet kanske ligger i malmö snarare än hos NTI.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det kan väl inte vara samma på alla NTI i hela landet? Jag besökte dem i göteborg bär jag skulle välja och det såg helt okej ut. Felet kanske ligger i malmö snarare än hos NTI.

Ja, kan det säkert vara. Men meritvärdet ligger dock ungefär på samma nivå överallt i landet, vilket som gör att alla landets idioter kommer in där, tyvärr.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...