Guggo Skrivet 19 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2012 ...inte ens på internet får jag ha sex..;| Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 20 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2012 Det handlar inte om dig, jag vill bara inte ha sex med alla! :DAlla och alla.. Jag är bara en.. ;|No funneh :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 20 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2012 Alla och alla.. Jag är bara en..Jag känner dig inte tillräckligt väl... :( (Vilket känns rätt otroligt, har rotat i en del superold trådar och sett dig posta inlägg...) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 20 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2012 Jag känner dig inte tillräckligt väl... :( (Vilket känns rätt otroligt, har rotat i en del superold trådar och sett dig posta inlägg...)Från när jag var typ 12 ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 20 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2012 Jag har aldrig tidigare reflekterat över att du har varit medlem här så länge :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 20 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2012 Från när jag var typ 12 ?Haha, ja precis! :D Och jag var 14. Det var tider det, hahaha. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 20 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2012 Jag har aldrig tidigare reflekterat över att du har varit medlem här så länge :PJag har väl aldrig riktigt utmärkt mig något speciellt med starka åsikter eller liknande under de, ungefär, nio år jag har varit medlem. Men jag har vart här väldigt länge, sett användare komma och gå och komma tillbaka igen. Haha, ja precis! :D Och jag var 14. Det var tider det, hahaha.Åh fyfan.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 20 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2012 Åh fyfan..Kan säga det samma om mig själv också, lol! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 20 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2012 Kan säga det samma om mig själv också, lol!Usch, hemska tider.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 20 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2012 Usch, hemska tider..Äsch, allt som räknas är att vi är här nu och har det trevligt tillsammans. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 20 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2012 Äsch, allt som räknas är att vi är här nu och har det trevligt tillsammans.Ja, vi hade det iallafall innan du nekade mig sex.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 20 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2012 Kan vi inte alla bara ha sex? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg