Simple Skrivet 20 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2012 Kan vi inte alla bara ha sex? :(This. Då blir det inga fler sura miner! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 20 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2012 ... Jag tror jag lämnar er nu. :mellow: *backar långsamt mot utgången* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 20 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2012 ... Jag tror jag lämnar er nu. :mellow: *backar långsamt mot utgången*Get in the pile, woman! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 20 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2012 Get in the pile, woman!Aldrig din skit! :angry: *tar fram två gömda stiletter och fortsätter backa mot dörren* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 20 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2012 Kan vi inte alla bara ha sex? :( Good idea !Aldrig din skit! :angry: *tar fram två gömda stiletter och fortsätter backa mot dörren*Icke ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 20 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2012 Aldrig din skit! :angry: *tar fram två gömda stiletter och fortsätter backa mot dörren*Dörren är låst, så försök inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 20 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2012 Dörren är låst, så försök inte.Då får jag cutta ner dig och ta nyckeln! *intar battleposition* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 20 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2012 Pfft. Du måste ta dig genom alla mina underhuggare först! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 20 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2012 Min nya pärla :wub: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 20 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2012 Pfft. Du måste ta dig genom alla mina underhuggare först!Räcker med att jag tar ner dig. Du är ledaren, tar jag ner dig så får jag maktpositionen och slipper bli gangbangad av er alla kåta manssvin! :angry:Come on bara, jag lär vinna. *tar ett fastare grepp om stiletterna* @Banish Haha, finemang. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 21 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2012 Mina underhuggare kommer ju hindra dig. Anfaaaaaaaall! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 21 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2012 AAAAAAAAAAAAAAAH ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg