Hoppa till innehåll

Awesome Tråden

Lynott

Rekommendera inlägg

• Svar 171
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

• 4 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

The game opens with a psychology warning: "This video game psychologically profiles you as you play. It gets to know who you really are then uses this information to change itself, it uses its knowledge against you, creating your own personal nightmare. This game plays you as much as you play it." http://silenthill.wikia.com/wiki/Silent_Hi...ttered_Memories

Coolt! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Första krabban för i år B)

Jobbigt som fan att få upp ryssjorna och jag fick koka krabbor halva natten men en perfekt frukost blev det.

[bild på krabba]

Coolt! Fan vad lyxigt, var bor du någonstans och var fiskade du? Gjorde du det själv eller på stor båt?

Jag hade en awesome kväll igår, riktigt kul. Var på KB i Malmö, riktigt bra drag, kul folk och bra musik. Drack lagom mycket, typ motsvarande 4 33or öl bara, polarna var pepp, jag dansade, hånglade och hade askul med en tjej, riktigt skön kropp hade hon och hon var skönt galen på dansgolvet, nästan som jag. Träffade massa folk jag kände och åkte hem och åt köttfärssås och pasta klockan 5 där hemma med två kompisar.

Tyvärr var den förra tjejen jag hånglade med också där, det var riktigt awkward, vad är oddsen liksom... :rolleyes:

Men riktigt bra natt, ibland är det jävligt kul att vara singel alltså. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Coolt! Fan vad lyxigt, var bor du någonstans och var fiskade du? Gjorde du det själv eller på stor båt?

Göteborg,ryssjorna låg Nordväst fyren "Stora Oset" I Gbgs norra skärgård och det var jag och farfar i hans båt B)

Brukar fiska någonstans mellan "Vinga" och "Pater Noster" när tillfället ges men detta året ligger våran båt på land för motorrenovering. :(

Redigerat av Motard4life
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 månader senare...
  • Skapa ny...