Escain Skrivet 31 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2012 Mitt hår är FETT AWESOME! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 1 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2012 Drömde att jag träffade Nick Cave inatt. Det var rätt awesome. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 28 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2012 Första krabban för i år B) Jobbigt som fan att få upp ryssjorna och jag fick koka krabbor halva natten men en perfekt frukost blev det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 6 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2012 The game opens with a psychology warning: "This video game psychologically profiles you as you play. It gets to know who you really are then uses this information to change itself, it uses its knowledge against you, creating your own personal nightmare. This game plays you as much as you play it." http://silenthill.wikia.com/wiki/Silent_Hi...ttered_Memories Coolt! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 6 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2012 Alltid sådana varningar i början på varje Silent Hill-spel. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 7 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2012 Första krabban för i år B) Jobbigt som fan att få upp ryssjorna och jag fick koka krabbor halva natten men en perfekt frukost blev det. [bild på krabba]Coolt! Fan vad lyxigt, var bor du någonstans och var fiskade du? Gjorde du det själv eller på stor båt? Jag hade en awesome kväll igår, riktigt kul. Var på KB i Malmö, riktigt bra drag, kul folk och bra musik. Drack lagom mycket, typ motsvarande 4 33or öl bara, polarna var pepp, jag dansade, hånglade och hade askul med en tjej, riktigt skön kropp hade hon och hon var skönt galen på dansgolvet, nästan som jag. Träffade massa folk jag kände och åkte hem och åt köttfärssås och pasta klockan 5 där hemma med två kompisar. Tyvärr var den förra tjejen jag hånglade med också där, det var riktigt awkward, vad är oddsen liksom... :rolleyes: Men riktigt bra natt, ibland är det jävligt kul att vara singel alltså. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 7 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2012 (redigerat) Coolt! Fan vad lyxigt, var bor du någonstans och var fiskade du? Gjorde du det själv eller på stor båt?Göteborg,ryssjorna låg Nordväst fyren "Stora Oset" I Gbgs norra skärgård och det var jag och farfar i hans båt B) Brukar fiska någonstans mellan "Vinga" och "Pater Noster" när tillfället ges men detta året ligger våran båt på land för motorrenovering. :( Redigerat 7 Juli 2012 av Motard4life Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 30 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2012 http://www.rockstargames.com/newswire/arti...pring-2013.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 30 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2012 Mår du bra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 30 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2012 http://www.rockstargames.com/newswire/arti...pring-2013.html Men vad i helvete, PC då? Kommer väl ett halvår senare eller nåt, som vanligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 30 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2012 Mår du bra?Nu mår jag awesome! B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 30 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2012 GTA V blir najs, dock inte så överraskande att det kommer våren 2013. Blir att inhandlas på 360 direkt, GTA ska spelas på konsoll. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg