Escain Skrivet 13 April 2012 Rapport Dela Skrivet 13 April 2012 Va? Blir dina föräldrar oroliga om du åker iväg på festival?Ett ord. Hederskultur. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 14 April 2012 Rapport Dela Skrivet 14 April 2012 Metaltown någon ?Trivium, Lamb of God, Skitarg, Dark Tranquillity, Killswitch Engage, Opeth.Jävligt klen line-up iår, men det blir MT ändå !Opeth räcker gott och väl. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 14 April 2012 Rapport Dela Skrivet 14 April 2012 Har äntligen skickat iväg ansökan till universitetet! Nu är det bara att gräva ner sig i skolböckerna och se till så betygen räcker. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 15 April 2012 Rapport Dela Skrivet 15 April 2012 Jag gillar text! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 19 April 2012 Rapport Dela Skrivet 19 April 2012 (redigerat) Står överst på önskelistan B) Redigerat 19 April 2012 av Motard4life Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 21 April 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2012 Järnöarna http://i.imgur.com/09fmY.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 26 April 2012 Rapport Dela Skrivet 26 April 2012 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 28 April 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2012 Tyckte denna bild var sjukt klockren och korrekt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 3 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2012 1.8 på högskoleprovet B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 3 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2012 1.8 på högskoleprovet B)Niiiice! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 3 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2012 1.8 på högskoleprovet B)Fysatan! Grattis! Har en polare som skulle testa högskoleprovet för skojs skull och senare göra om det efter ett år, han fick 1.8 utan en sekunds plugg :< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 4 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2012 Fysatan! Grattis! Har en polare som skulle testa högskoleprovet för skojs skull och senare göra om det efter ett år, han fick 1.8 utan en sekunds plugg :<Jo, det hjälper inte speciellt mycket att plugga. Gjorde så förra året och fick 1.7. Den här gången förberedde jag mig lite grann men vet inte om det hjälpte så mycket, mest för att det var mer matte på nya provet som jag höjde mig. Tack. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg