Northwest Skrivet 14 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2012 Nej men alla min vänner är :( Så nu får jag lira cod själv :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 14 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2012 Nån annan som är toktaggad på Diablo eller !??!?!?!?!?!?!?!?!?Nej! :sorcerer: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 14 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2012 Diablo = Överskattat Ska dock köpa Arma 2, verkar skitskoj :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 14 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2012 (redigerat) Nån annan som är toktaggad på Diablo eller !??!?!?!?!?!?!?!?!?Lagom taggad, ska nog bli skoj :) Var ju inte hur lätt som helst att komma in dock... :) Redigerat 15 Maj 2012 av kola_king Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 15 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2012 Lagom taggad, ska nog bli skoj :) Var ju inte hur lätt som helst att komma in dock... :)Haha, alla klaga på att det inte gick och komma in och att man blev disc hela tiden, jag kom in direkt när jag kom hem strax innan fyra och har lirat fram tills nu utan problem :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 16 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2012 Haha, alla klaga på att det inte gick och komma in och att man blev disc hela tiden, jag kom in direkt när jag kom hem strax innan fyra och har lirat fram tills nu utan problem :)Haha tja, faktiskt kom jag själv in ganska lätt, men jag skulle spela co-op med mina två rumskamrater och om än den ena lyckades komma in rätt snabbt också, dröjde det flera timmar innan den tredje gjorde det så det blev lite delay därför :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 16 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2012 Inlett operation emigration: sagt upp mobilabonnemang, avslutat diverse kort och tjänster, samt inlett jakten på en ny bank. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 16 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2012 Inlett operation emigration: sagt upp mobilabonnemang, avslutat diverse kort och tjänster, samt inlett jakten på en ny bank. B)Ojdå, här går det undan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 16 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2012 Ojdå, här går det undan!Var till och med lite för sent ute! 3 månaders uppsägningstid på mobilabonnemanget, så får betala för en månad i onödan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 16 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2012 B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 17 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2012 Oztown är fuska.se/forum Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 17 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2012 Vem kan den anonyma vara ? :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg