Draghguggwhor Skrivet 12 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2012 Hejsan, nu är det såhär att min bror sa åt mig att lägga ihop ett datorpaket för spelande. Jag la ihop ett paket, är det nått som borde ändras? paket: http://www.inet.se/kundvagn/visa/1482278/2012-02-12 Kan mycket väl vara så att allt inte passar ihop och att jag säker glömt något, men det är bara att säga till isf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 12 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2012 (redigerat) Grafikkortet kan du uppgradera även fast den är finfin. Om jag förstår det hela.. ;) Annars är den väl bra. Tror ni ska vänta tills nån mer professionell svarar ist för mig. ;) Redigerat 12 Februari 2012 av Rhino Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burnedBanana Skrivet 12 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2012 allt borde passa, borde klara av bf3 lätt... tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2012 Jag skulle nog tagit http://www.inet.se/produkt/6900306/fractal...n-tesla-650w-80 annars ser kundvagnen bra ut. Köpte nyss 550W modellen av den och den funkar bra hittills. Du kanske också bara behöver 550W då det står att 500 är rekommenderat för grafikkortet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 12 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2012 Bytte ut grafikkortet till ett likadant som jag har och bytte till PSU:n som WASD länkade. http://www.inet.se/kundvagn/visa/1483534/2012-02-12 Något mer som ska ändras? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 12 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2012 Jag hade tagit ett billigare chassi, fast det beror ju på vilken budget din bror har. Annars ser det bra ut, den bör klara Battlefield 3 på High. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2012 Jag hade tagit ett billigare chassi, fast det beror ju på vilken budget din bror har.Eller på hur cool man vill vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burnedBanana Skrivet 12 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2012 (redigerat) Jag skulle nog tagit http://www.inet.se/produkt/6900306/fractal...n-tesla-650w-80 annars ser kundvagnen bra ut. Köpte nyss 550W modellen av den och den funkar bra hittills. Du kanske också bara behöver 550W då det står att 500 är rekommenderat för grafikkortet.funkar dessa fractal nätagg bra? många har sakt att dom ofta lider av coil whine Redigerat 12 Februari 2012 av burnedBanana Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2012 Har haft mitt 1 månad. Det förra av märket FSP pajjade efter 3 år. Både Fractal Design och Corsair ger 5-års garanti. En sak jag brukar gå efter är antal recensioner och betyg på inet. Då vinner Fractal i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 12 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2012 (redigerat) Eller på hur cool man vill vara.Hehe, mm han tog säkert med det chassit för att det var flashigt. ^^ Redigerat 13 Februari 2012 av Lifelover Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 12 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2012 Eller på hur cool man vill vara.Eller på hur hög prestanda man vill ha. Vi alla vet ju att destu snyggare chassi och destu mer lampor, ju bättre presterar datorn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 12 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2012 Du kan ju skita i SSD om du vill det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.