JJespeRR Skrivet 16 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2012 Men nu är det ju såhär att det inte ens ska vara 580 sli, så vafan postar du det där för? eller CF 7970För att ni fattar ju för fan inte att en I5 2500k räcker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 16 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2012 För att ni fattar ju för fan inte att en I5 2500k räcker?Spelar det nån roll eftersom brodern min inte ska ha SLI eller CF? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 16 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2012 (redigerat) Spelar det nån roll eftersom brodern min inte ska ha SLI eller CF?Nä, har jag sagt att din broder ska ha sli eller cf? Har sagt att en I5a klarar av två av de värsta grafikkorten idagens läge utan att vara flaskhalsen. Det menas att det är processorn som är den klena detaljen som begränsar spelets fps, så att inte grafikkortet/en kan jobba fullt ut.Eftersom ni tjafsar om att skaffa bättre cpu än grafikkort <.< Redigerat 16 Februari 2012 av JJespeRR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 16 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2012 Nä, har jag sagt att din broder ska ha sli eller cf? Har sagt att en I5a klarar av två av de värsta grafikkorten idagens läge utan att vara flaskhalsen. Det menas att det är processorn som är den klena detaljen som begränsar spelets fps, så att inte grafikkortet/en kan jobba fullt ut.Eftersom ni tjafsar om att skaffa bättre cpu än grafikkort <.<Vem har tjafsat om det? I princip alla i tråden har rekommenderat 2500K, fattar inte vad du babblar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 16 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2012 Det var bara jag som föreslog att vänta till Ivy Bridge kommer och ta en av dom i samband med en 7950. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.