JJespeRR Skrivet 12 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2012 Hej. Jag undrar om ni vet någon säker hemsida som helst är svensk som man kan köpa Steam spel. Man ska få ett mail eller något med Steam koden och sen bara aktivera det på Steam. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 12 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2012 Hej. Jag undrar om ni vet någon säker hemsida som helst är svensk som man kan köpa Steam spel. Man ska få ett mail eller något med Steam koden och sen bara aktivera det på Steam. :)Först och främst är det förbjudet att köpa steamkoder från någonannan stans än Steam Store. (Förutom fysiska exemplar då obviously) Samt, varför köper du inte från steam bara?.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2012 http://store.steampowered.com/?l=swedish Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 12 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2012 Först och främst är det förbjudet att köpa steamkoder från någonannan stans än Steam Store. (Förutom fysiska exemplar då obviously) Samt, varför köper du inte från steam bara?..Dyrt?Ofta det är förbjudet? Källa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 12 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2012 (redigerat) Dyrt?Ofta det är förbjudet? Källa?Läs steam's regler.. Om du tycker att Steam Store är dyrt, bör du nog återvända hem till din kartong och sluta snylta på biblioteksdatorn. Redigerat 12 Februari 2012 av Charlielol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 12 Februari 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2012 Läs steam's regler.. Om du tycker att Steam Store är dyrt, bör du nog återvända hem till din kartong och sluta snylta på biblioteketsdator.Tror jag nog har bättre dator än dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 12 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2012 Tror jag nog har bättre dator än dig?Jag tror att du missförstod mitt inlägg. I alla fall, för att undvika att gå off-topic. Det är förbjudet att köpa steamkoder från andra hemsidor än Steam Store, om du gör det ändå riskerar du att kontot stängs av och inga pengar tillbaks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 12 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2012 Först och främst är det förbjudet att köpa steamkoder från någonannan stans än Steam Store. (Förutom fysiska exemplar då obviously) Samt, varför köper du inte från steam bara?..Så http://cdon.se/spel/downloads/the-elder-sc...skyrim-17078450 är inte tillåtet? Knappast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 12 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2012 Så http://cdon.se/spel/downloads/the-elder-sc...skyrim-17078450 är inte tillåtet? Knappast.Läs Steam's regler, så kommer du förstå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 12 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2012 Läs Steam's regler, så kommer du förstå.Rätt svårt att läsa reglerna när steam är nere. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raosmaosen Skrivet 14 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2012 Spelbutiken har ju en liknande variant där du betalar för spelet och sen kan du ladda ner det på ditt konto (inget steam konto). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 15 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2012 17kr för Plants vs Zombies är inte dyrt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.