Svampen2 Skrivet 15 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2012 (redigerat) Läs texten under bilden (om ni kan) och kolla sedan på bilden, ser ni vad han tankar? :verymad: EDIT: Ojdå, skulle posta i imba xD fan vad fail. Nån mod kan låsa kanske xD Redigerat 15 Februari 2012 av Svampen2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 15 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2012 Läs texten under bilden (om ni kan) och kolla sedan på bilden, ser ni vad han tankar? :verymad: EDIT: Ojdå, skulle posta i imba xD fan vad fail. Nån mod kan låsa kanske xDtypiskt kvinnor, män kör på som vanligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 24 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2012 Bor du i Tyresö? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 24 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2012 (redigerat) Det är kul att folk alltid gnäller om att bensinpriset är högt och köper en dieselbil,när dieseln oftast är dyrare :rolleyes: Med tanke på att bensinbilarna börjar bli riktig snåla så har inte dieseln kvar sitt triumfkort längre.Plus att den är dyrare i skatt. Redigerat 24 Februari 2012 av Motard4life Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 25 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2012 Det är kul att folk alltid gnäller om att bensinpriset är högt och köper en dieselbil,när dieseln oftast är dyrare :rolleyes: Med tanke på att bensinbilarna börjar bli riktig snåla så har inte dieseln kvar sitt triumfkort längre.Plus att den är dyrare i skatt.men de få bensinbilar som faktist inte drar mer än 0,5l/milen är fula som stryk, det är ju inte de flesta diselbilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 25 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2012 Det är kul att folk alltid gnäller om att bensinpriset är högt och köper en dieselbil,när dieseln oftast är dyrare :rolleyes: Med tanke på att bensinbilarna börjar bli riktig snåla så har inte dieseln kvar sitt triumfkort längre.Plus att den är dyrare i skatt.Diselbilar kan gå på använd frityrolja. Det kan bli äckligt billigt om man är lite smart. http://www.youtube.com/watch?v=fQx5GkMC_lY Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 25 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2012 Diselbilar kan gå på använd frityrolja. Det kan bli äckligt billigt om man är lite smart. http://www.youtube.com/watch?v=fQx5GkMC_lY Nu har jag inte kollat in videon, men min gissning är att det är jävligt dåligt för själva reningsystemet i en dieselmotor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 25 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2012 Nu har jag inte kollat in videon, men min gissning är att det är jävligt dåligt för själva reningsystemet i en dieselmotor.Är ingen bilmekaniker eller väldigt insatt i det men jag vet att det finns folk som har kört omrking med fritös under längre perioder (månader, några år) utan större problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 25 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2012 Är ingen bilmekaniker eller väldigt insatt i det men jag vet att det finns folk som har kört omrking med fritös under längre perioder (månader, några år) utan större problem.Man skulle aldrig kunna köra på sånt i en ny bil med en mordern diselmotor. Det skulle jag aldrig ens pröva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 25 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2012 men de få bensinbilar som faktist inte drar mer än 0,5l/milen är fula som stryk, det är ju inte de flesta diselbilarFunktionalitet över utseende. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 25 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2012 (redigerat) Funktionalitet över utseende.+1 Stör mig på folk som håller på och kollar på bilar som är "snygga". Redigerat 25 Februari 2012 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 25 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2012 Funktionalitet över utseende. Sen tror jag nog att en bensinsnål bensinare är dyrare än en diesel som drar lite!.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.