SlippinG Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 (redigerat) detta e ju allmänt finns väll inga riktiga onädiga topics här? börjar tveka på var grensen ligger bland dessa onödoga topics.. alla som blir populära blir ju låsta. menar inget illa till er mods. edit: förekom ett par stavfel fast jag skyller på att jag är trött ;) Redigerat 20 Maj 2004 av AlimoE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Dom som är populära blir ibland låsta för att dom håller sig ibland inte till ämnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Men ändå som AlimoE d här är allmänt så inga trådar e ju igentligen onödiga för alla här e onödiga . slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 detta e ju allmänt finns väll inga riktiga onädiga topics här? börjar tveka på var grensen ligger bland dessa onödoga topics.. alla som blir populära blir ju låsta. menar inget illa till er mods. edit: förekom ett par stavfel fast jag skyller på att jag är trött ;) Det är sant. Men riktigt onödiga är de när man t.ex. skriver: Kan jag bli mod. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Men ändå som AlimoE d här är allmänt så inga trådar e ju igentligen onödiga för alla här e onödiga . slut. Menar du att alla trådar i allmänt är onödiga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 21 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 "kan jag bli mod" är onödiga trådar o modsen behöver inte låsa utan först skriva. -håll er till ämnet annars låses denna tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Ja det är ju sant men det får väl Moddarna svara på lr Admin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 22 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 Ja det är ju sant men det får väl Moddarna svara på lr Admin! eller så får man skicka pm om topicen låses. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.