WASD Skrivet 19 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2012 http://www.fuska.se/forum/index.php?act=Stats Just nu är det 16 där, antar att det t.o.m är alla som postat idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 19 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2012 (redigerat) Haha är det under 20 st som det brukar vara? Ja sannerligen är forumet stendött. Fast den ljuger ju inte, de 10 i topp postarna är ju med på listan. Redigerat 19 Mars 2012 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 19 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2012 Har jag tänkt på förut också. Det står att det är dagens tio i topp men det är egentligen dagens 20 i topp. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 Mars 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2012 Mmm märkt detta för länge sen. 20 var det nog den egentligen visar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Mars 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2012 Nu räknar den dessutom med mina inlägg från igår. Så jag kan anta att det är top10 bland de se senaste 24 timmarna och inte över dagen som den påstår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 20 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2012 Ja, så är det. Tror faktiskt det har tagits upp förut. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 27 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2012 Tänk såhär istället: Det kanske inte är en bug, utan ett feature!!!!!! :student: :rambo: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 27 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2012 bör fixas omgående :verymad: :cry: :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.