KeeperofMee Skrivet 22 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2012 Skorna är det skate skor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 22 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2012 Jag kan tyvärr inget om skor men ville bara säga hej till dig då du inte varit här på länge :) Någon annan kan säkert hjälpa till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 22 Mars 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2012 ok, hej på dej också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 22 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2012 Fina skor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 22 Mars 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2012 kanske ska ha dom här istället nike court tour suede Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 22 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2012 De första du länkade skulle jag nog säga är skateskor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 22 Mars 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2012 De första du länkade skulle jag nog säga är skateskor. jag trodde väl det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Randomizer Skrivet 22 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2012 Det räknas som skateskor ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 22 Mars 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2012 räknas NIKE som skate skor dom jag hade länk på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 22 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2012 (redigerat) räknas NIKE som skate skor dom jag hade länk på!Har inte alls koll på vad som klassas som "skateskor" men Nikeskorna är väl "tennisskor". Redigerat 25 Mars 2012 av purjo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 25 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2012 Första länken funkar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 29 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2012 Tycker båda ser ut som "Skateskor" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.