Hoppa till innehåll

Har Du Band/soloprojekt?


Rekommendera inlägg

Man tackar! Nämnas bör kanske att det inte är den första låt jag gjort, har skrivit en del på akustisk gitarr och sång innan. Men det här är det första jag skrivit på elgitarr, att spelas i band. :)

Rätt nice är väl ungefär vad jag också tycker om den, solona är lite halvdana och trummkompet inte alltid helt passande, eftersom vi inte repat så pass mycket att låten är tight ännu.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Laddar upp en några år gammal video med mig på sång. Notera att det långa håret är borta och glasögonen är nästan alltid utbytta mot linser. Ja, jag är ful som en stolpe, men det skiter jag i. Som sagt, några år och många spelningar sen. Detta är ganska dåligt, men det var skitkul.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Laddar upp en några år gammal video med mig på sång. Notera att det långa håret är borta och glasögonen är nästan alltid utbytta mot linser. Ja, jag är ful som en stolpe, men det skiter jag i. Som sagt, några år och många spelningar sen. Detta är ganska dåligt, men det var skitkul.

Det var ganska bra med tanke på de förväntningar du gav, ingen skam i det framförandet! Och du sjunger bra, och inte är du så jävla ful heller vad jag kan se :)

 

Här är en låt jag just slutförde, det är en parodi på "Jack Sparrow" av The Lonely Island, som är baserad på fantasyserien "A Song of Ice and Fire" (även känd genom tv-serien "Game of Thrones").

Jag har skrivit texten och gjort om musiken till en metalversion och så rappar jag på den, medan en polare sjunger skönsång a la Michael Bolton^^

 

And yeah, jag kallar mig Master of the Chainsaw :P

 

Redigerat av kola_king
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...