Hoppa till innehåll

Hej


Raptomex

Rekommendera inlägg

Lär ju börja hänga mer på Flashback, hänger i princip bara i filmforumet och musikforumet där iofs.

Annars tror jag nog inte man kommer söka efter ett nytt forum, jag menar- man har ju växt upp med fuska.se, inte så att man hittar ett nytt forum över dagen precis B)

Jag tror jag vet vad du nickar som där. :D

 

Flashback kan vara nice om man lär sig att ha lite distans från det som skrivs och inte ta det på allvar, annars kommer man explodera av alla efterblivna åsikter uttryckta av de postpubertala tangentbordsriddare som huserar där.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 39
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag tror jag vet vad du nickar som där. :D

 

Flashback kan vara nice om man lär sig att ha lite distans från det som skrivs och inte ta det på allvar, annars kommer man explodera av alla efterblivna åsikter uttryckta av de postpubertala tangentbordsriddare som huserar där.

Jo man har ju fått ex antal PM på flashback ifrån trogna fuskare ^^

Outade mig då jag hade samma avatar där ett tag =D

 

Jo, man borde hålla sig undan från heta ämnen- det är i princip 90% yngre män som antingen trollar eller förvirrade personer som postar rasistisk propaganda =P

 

Finns dock många i film och musik forumet som har huvudet på skaft.

 

Tycker vi kan starta ett eget gratisforum. Skulle vara nice om det inte kräver något från någon av oss. Mer än att någon måste vara admin och skapa forumet, av uppenbara skäl.
Du tänker då på I:N:V:I:S:O:N:F:R:E:E forum eller dylikt?

Enda negativa med det är väl att det skulle vara väldigt mycket mer public än vad oztown är nu vilket skulle leda till att vi pubertet pojkar inte vågar öppna upp oss =D

Redigerat av Lynott
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo man har ju fått ex antal PM på flashback ifrån trogna fuskare ^^

Outade mig då jag hade samma avatar där ett tag =D

 

Jo, man borde hålla sig undan från heta ämnen- det är i princip 90% yngre män som antingen trollar eller förvirrade personer som postar rasistisk propaganda =P

 

Finns dock många i film och musik forumet som har huvudet på skaft.

En användare där postade nyligen en parodi på hur Heta Ämnen brukar se ut, klockrent tycker jag:

http://i39.tinypic.com/2ms4nkw.jpg

 

Kulturdelen och psykologidelen är de enda jag brukar kolla in annars. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Haha, klockren :rolleyes:

 

Jaså, vad gömmer sig i psykologidelen?

Ärligt talat är det inte speciellt många roliga diskussioner där, kollar mest in eftersom att jag är intresserad av psykologi och det kanske av någon anledning skulle pågå en hätsk debatt om något lockande ämne. Annars är mest trådar i stil med "Jag såg Dexter på TV och relaterar till honom, är jag psykopat?" eller "Fråga en Aspergare". Självmordstrådar har jag inte sett till på länge dock, LurifaxFlux kanske tog död på den trenden.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ärligt talat är det inte speciellt många roliga diskussioner där, kollar mest in eftersom att jag är intresserad av psykologi och det kanske av någon anledning skulle pågå en hätsk debatt om något lockande ämne. Annars är mest trådar i stil med "Jag såg Dexter på TV och relaterar till honom, är jag psykopat?" eller "Fråga en Aspergare". Självmordstrådar har jag inte sett till på länge dock, LurifaxFlux kanske tog död på den trenden.

Mhm, det lät ju som ett roligt intresse du hade ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gawd, jag har spenderat mer än 10 år på forumet. Det är döende nu, fan vad folk postade förr och det var roligt.

 

Var aktiv på GameReactors forum också för 9 år sen, men alla roliga människor försvann så där slutade jag hänga för längesen. Inga andra forum jag är aktiv på direkt... Suck!

 

De flesta som var här förr växte upp och slutade hänga här och sen kom vågen av p12or.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag besöker bara det här forumet, läser på flashback men skriver aldrig pga av helt onödigt egentligen.

Det är sjukt tråkigt att det inte finns lika många aktiva medlemmar längre.

 

Kom på en fråga, är det svårt att flytta forumet till ett annat forum? Eller behålla bara forumet? Det är väll skapat via IP. Board? - Fuska kommer säkert dö ut inom rätt kort varsel tror jag, men det är så himla tråkigt att inte försöka ändå. Finns ju så mycket historia här.

 

Anyways, jag är jätte på att skapa ett forum with you guys. Skulle sakna känslan att få skriva av sig lite.

Sen kanske det joinar folk till ett forum som är skapat av "oss" - vem vet :>

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag besöker bara det här forumet, läser på flashback men skriver aldrig pga av helt onödigt egentligen.

Det är sjukt tråkigt att det inte finns lika många aktiva medlemmar längre.

 

Kom på en fråga, är det svårt att flytta forumet till ett annat forum? Eller behålla bara forumet? Det är väll skapat via IP. Board? - Fuska kommer säkert dö ut inom rätt kort varsel tror jag, men det är så himla tråkigt att inte försöka ändå. Finns ju så mycket historia här.

 

Anyways, jag är jätte på att skapa ett forum with you guys. Skulle sakna känslan att få skriva av sig lite.

Sen kanske det joinar folk till ett forum som är skapat av "oss" - vem vet :>

Oztown hade ett eget forum, men det var ju stendött.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...