waddis Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Hur gör man för att använda gameshark asså jag vet att det är massa siffror och bokstäver som koder men var ska man skriva inte dom och så skriv alla som vet... Vore jätte tacksam ps. kostar det ? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puma12 Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Vart fick du GAMESHARK ifrån!!!!!!!!!!!!!!! :o :o :o :o Jag vill ha en!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GS Boll? Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 SHIT VAR KÖPER MAN GAMESHARK??????? :o :o :o :o :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 (redigerat) Du kan få med den om du laddar ner Visualboy Advance. Koderna ska inte ha ett mellanrum i sig och om dom har det så kan du ta bort mellanrummet. Ladda ner Visual Boy Advance här Länk borttagen//Draghon Redigerat 8 Juni 2004 av Draghon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 (redigerat) Ändrat! Redigerat 9 Oktober 2005 av Fusk Katten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ronny Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 (redigerat) jag har ett gameshark som passar till röd gul och blå som jag köpte i sverige typ för 49 kr Redigerat 8 Juni 2004 av ronny Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 (redigerat) Ändrat! Redigerat 9 Oktober 2005 av Fusk Katten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 Såg en i Tvspelsbörsen idag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 jag har hört att man inte får prata om detta,,,,, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 8 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2005 Kan nån säga koden för mew . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg