Northwest Skrivet 26 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2012 Tjena söker ett bra helst gratis program för att bränna filer till dvd filmer och även ett konverteringsprogram. Har använt "Any video konverter" och "Windows DVD brännare" men ibland så börjar ljudet släpa efter eller ligga 1-2 sek före efter ca 40-60 min och det blir jobbigt i slutändan. Helst ska programmet kunna bränna filer som flv,avi,mp4,wmv direkt till dvd. //motard Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 27 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2012 Xtodvd3 Dvdvideosoft :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrFr3drik Skrivet 27 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2012 Ska du bränna ISO så är det ImgBurn. Konvertering så använder jag Handbrake. Båda gratis och bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 27 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2012 xtodvd3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CupCream Skrivet 29 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2012 AVS Video Converter (crakat eller köp) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 31 Mars 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2012 Tack för alla tipsen! Ska du bränna ISO så är det ImgBurn.Konvertering så använder jag Handbrake.Båda gratis och bra.Jag vill att dom ska fungera i en dator,dvd spelare och ps3 vilket format det är på dvd skivor har jag ingen aning om :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 1 April 2012 Rapport Dela Skrivet 1 April 2012 Xilisoft Video Converter Ultimate är det bästa konverteringsprogrammet imo, tar allt och kan göra om det till vad som helst, bra stöd för flerkärniga CPU'er osv. Dessvärre kostar det om du inte kan få tag på det på annat sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 April 2012 Rapport Dela Skrivet 2 April 2012 ffmpeg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Grapen Skrivet 22 April 2012 Rapport Dela Skrivet 22 April 2012 xtodvd3+1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 10 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2012 En fråga till: Någon som vet något bra "Screen Capture"program som sparar i AVI? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2012 En fråga till: Någon som vet något bra "Screen Capture"program som sparar i AVI?ffmpeg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 16 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2012 Hur laddar man ner det,hittar bara massa konstiga länkar på deras sida och ingen riktigt "download" knapp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.