CooLzlAy3r99 Skrivet 2 April 2012 Rapport Dela Skrivet 2 April 2012 (redigerat) Inga föreningar i en stad? verkar väldigt osannolikt. Är du säker på att det är en stad du bor. Kolla ut genom fönstret innan du svarar. Ser du en bil, ett flera flervåningshus. Sedan ska du kolla i en atlas. Finns din " stad"? Eh, jag bara skojade. Jag rekommenderar att du går på en nattklubb. Om du nu bor i en "Stad". :D Ett bra sätt att skaffa vänner är att slåss. Då grips du, om det nu finns en polisstyrka i din "stad", sedan när du har häktats skall du säga att det var du. då hamnar du i fängelse och sedan ska du slå ner alla. Då tycker de andra brottslingarna att du är tuff. du blir "gillad" och får nya vänner. Detta är guiden till du hur du får ny vänner. Mitt namn är Xxxx Xxxxxxxx, tack så mycket och hejdå.Det där kan vara det tråkigaste försöket någonsin till att försöka vara rolig. OnT: Videon säger sig själv. Brudar = kompisar. Redigerat 2 April 2012 av CooLzlAy3r99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 9 April 2012 Rapport Dela Skrivet 9 April 2012 Omogna jävel/jävlar som inte har något annat att göra än att vara patetiska på ett forum. ont : Skaffa någon hobby och hitta andra som håller på med det. Se om du hittar något på nätet nära dig som kanske skulle vara intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CooLzlAy3r99 Skrivet 9 April 2012 Rapport Dela Skrivet 9 April 2012 Omogna jävel/jävlar som inte har något annat att göra än att vara patetiska på ett forum.ont : Skaffa någon hobby och hitta andra som håller på med det. Se om du hittar något på nätet nära dig som kanske skulle vara intressant.Hellre det än att vara patetisk IRL aight?Vilket du säkert är :pPPppppPPpPpPpPpPpppppPppPpPpPpP :medieval: Kristus, hur går det med vännerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Epixa Skrivet 9 April 2012 Rapport Dela Skrivet 9 April 2012 Skaffa låtsasvänner! De är så otroligt mycket bättre än riktigt vänner!Tycker synd om den som har låtsas vänner istället för riktiga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 10 April 2012 Rapport Dela Skrivet 10 April 2012 Tycker synd om den som har låtsas vänner istället för riktiga!Varför då? Tänk om han hatar alla människor på jorden, och skaffar låtsas vännen. Då får han ju mycket roligare!!!1!!!1!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 10 April 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2012 Jag har agorafobi så det är inte speciellt lätt för mig att gå ut och leta vänner. Finns det datingsidor fast för att träffa vänner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 10 April 2012 Rapport Dela Skrivet 10 April 2012 Jag har agorafobi så det är inte speciellt lätt för mig att gå ut och leta vänner. Finns det datingsidor fast för att träffa vänner?Ursäkta min okunnighet, men vad betyder agorafobi? Jag fattar ju att det är en skräck för något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 10 April 2012 Rapport Dela Skrivet 10 April 2012 Hellre det än att vara patetisk IRL aight?Vilket du säkert är :pPPppppPPpPpPpPpPpppppPppPpPpPpP :medieval: Kristus, hur går det med vännerna?oki då kör vi! :lol: :D den som sa den kan va de !! :bah: försök bli vän med din mammas vänner det är kanske enklare :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 10 April 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2012 Ursäkta min okunnighet, men vad betyder agorafobi? Jag fattar ju att det är en skräck för något.Torgskräck Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 11 April 2012 Rapport Dela Skrivet 11 April 2012 TorgskräckDet var det jag trodde men jag var inte säker. Men är du helt hundra på att det inte finns någon förening alls? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 11 April 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2012 Det var det jag trodde men jag var inte säker. Men är du helt hundra på att det inte finns någon förening alls?Ja, bor i en liten håla långt ifrån stor stad/ort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 11 April 2012 Rapport Dela Skrivet 11 April 2012 Det finns alltså inga föreningar för aktiviteter du tycker om och du går inte i skolan, jag gissar att det är på grund av din agorafobi? Fritidsintressen och skolan är liksom den främsta vägen till socialt umgänge. Jag föreslår att du försöker få hjälp att hantera dina rädslor, de innebär ett enormt socialt handikapp som inte kommer bli lättare att handskas med om du drar ut på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.