allroundgamer Skrivet 9 April 2012 Rapport Dela Skrivet 9 April 2012 Jo jag har tänkt att möjligen skaffa en iphone 4S. men jag har också kollat på en ipod touch 4g som är väldigt mycket billigare. jag har redan en telefon , en väldigt dålig android som jag inte gillar. förresten , duger 8gb som minne? och är iphone 3gs bra? en ipod touch är väl som en iphone bara utan att man kan ringa? jag bryr mig inte om siri heller. och hur fungerar Imessage? Hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CaptainRF Skrivet 12 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2012 Jag tycker du borde köpa en en IPod Touch 4G eller vänta på den femte. IPod touch och IPhone har inte så stora skillnader så jag tipsar dig att skaffa IPoden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2012 Ja du kan ringa också och ha mobilt internet. Kolla hur mycket musik du vill ha och avgör själv om 8gb räcker. Om en låt är 8mb så är det 1000 låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CaptainRF Skrivet 13 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2012 Ja du kan ringa också och ha mobilt internet. Kolla hur mycket musik du vill ha och avgör själv om 8gb räcker. Om en låt är 8mb så är det 1000 låtar. Och med det svaret menar du IPhone?Så länge man har internet uppkoppling på sin IPod Touch så kan man ringa med Skype, Viber m.m, och sedan chatta med andra som har en IOS enhet via IMessage. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2012 Ja. Tror man behöver extern mikrofon för att prata bara. Kan vara så att de nyare generationerna av ipod har mic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CaptainRF Skrivet 13 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2012 Ja. Tror man behöver extern mikrofon för att prata bara. Kan vara så att de nyare generationerna av ipod har mic.Ja, så är det också. Själv har jag den nyaste versionen av IPod Touch, dvs den fjärde generationen och den har en mikrofon som funkar utmärkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smile12345 Skrivet 22 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2012 Om du redan har en mobil att ringa med så är det onödigt att köpa en iPhone så jag rekommenderar iPod Touch 4G om du inte vill vänta på 5:an. Om 8 GB räcker bestämmer du själv, klura ut vad du kommer göra med den och hur mycket du kommer att ladda ner så vet hur mycket minne du behöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paul4481 Skrivet 6 April 2013 Rapport Dela Skrivet 6 April 2013 Och med det svaret menar du IPhone?Så länge man har internet uppkoppling på sin IPod Touch så kan man ringa med Skype, Viber m.m, och sedan chatta med andra som har en IOS enhet via IMessage.Man kan ringa med viber och Skype på iPod Touch 4g iallafall på min Pod så tips skaffa en IPod Touch 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.