Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Så länge du är medveten om;

"4 § Annat fordon än utryckningsfordon får inte ha ljudsignalanordning vars grundfrekvenser (grundtoner) eller harmoniska komponenter (övertoner) kan varieras på ett sätt som är klart hörbart, exempelvis spelande signalhorn"- 22 kap. Ljudsignalanordning (exkl. ljudanordning i larmanordning och backningsvarnare)

Skrivet

"4 § Annat fordon än utryckningsfordon får inte ha ljudsignalanordning vars grundfrekvenser (grundtoner) eller harmoniska komponenter (övertoner) kan varieras på ett sätt som är klart hörbart, exempelvis spelande signalhorn"- 22 kap. Ljudsignalanordning (exkl. ljudanordning i larmanordning och backningsvarnare)

Satt också och funderade på det.

Skrivet (redigerat)

Jag vet till 100% att det är olagligt, men jag frågade inte om det var lagligt eller inte? :huh:

Hur tror ni den här låter?

Redigerat av JJespeRR
Skrivet

Jag vet till 100% att det är olagligt, men jag frågade inte om det var lagligt eller inte? :huh:

Hur tror ni den här låter?

TuNgGrAbB96 yao!

Varför ska du ha en siren btw? Jag är bara rent nyfiken.

Den ser jättebra ut förresten!

Skrivet

TuNgGrAbB96 yao!

Varför ska du ha en siren btw?

TuNgGrAbB: Då jag ändå åker dit lika mycket så spelar de väl ingen roll? :P

Varför? Jo för min tuta funkar inte, men skulle va fränt me en liten annan tuta typ siren :P

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...