Grapen Skrivet 25 April 2012 Rapport Dela Skrivet 25 April 2012 Tja har precis börjat köra bmx, och hittade nyss denna sjuka cykel bara ett problem. Den finns i Linköping... Min mamma har sagt att hon kan erbjuda sig att åka dit och hämta den, Men tänkte att de e lite långt efter som att det är cs 2timmar och 30 min(efter som att jag bor i stockholm). Och en kompis sa att jag va retard och att jag skulle frakta den, jag frågade med vad och han ryckte på axlarna och sa posten, sen försökte han sig på en så kallad "fot jam tail-wip" och failade totalt och va nära tt få en kastrering. Så med andra ord, nån som vet vad jag ska frakta den med. Eller om det till och med e nån som har vägarna förbi och kan köra den ;) //Grapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Randomizer Skrivet 25 April 2012 Rapport Dela Skrivet 25 April 2012 Tja har precis börjat köra bmx, och hittade nyss denna sjuka cykel bara ett problem. Den finns i Linköping... Min mamma har sagt att hon kan erbjuda sig att åka dit och hämta den, Men tänkte att de e lite långt efter som att det är cs 2timmar och 30 min(efter som att jag bor i stockholm). Och en kompis sa att jag va retard och att jag skulle frakta den, jag frågade med vad och han ryckte på axlarna och sa posten, sen försökte han sig på en så kallad "fot jam tail-wip" och failade totalt och va nära tt få en kastrering. Så med andra ord, nån som vet vad jag ska frakta den med. Eller om det till och med e nån som har vägarna förbi och kan köra den ;)//GrapenDet är din lyckodag grabben! Jag och brorsan ska köra förbi Linköping till Stockholm för att delta i en poker turnering. För en liten slant kan vi ta oss besväret att frakta den till dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Grapen Skrivet 25 April 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2012 hmm, när ska ni åka dit/komma tillbaks. har inte snackat med säljaren än ;), men ska idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Randomizer Skrivet 25 April 2012 Rapport Dela Skrivet 25 April 2012 hmm, när ska ni åka dit/komma tillbaks. har inte snackat med säljaren än ;), men ska idag.Antingen i helgen eller nästa vecka. Vi har inte riktigt bestämt oss då vi kanske ska steka runt på stureplan några dagar innan turneringen också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Grapen Skrivet 25 April 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2012 Nice, hur ska vi göra me pengar?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Randomizer Skrivet 25 April 2012 Rapport Dela Skrivet 25 April 2012 Nice, hur ska vi göra me pengar??Vi kan få pengar av dig när vi levererar cykeln. Vi vill dock ha 40 spänn extra för att vi fixar detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 April 2012 Rapport Dela Skrivet 25 April 2012 Du skulle ju alltid kunna göra en cykelresa :) Jag uppskattar 12-15 timmars resetid om du cyklar i snitt 18km/h beroende på hur bra cykelvägarna är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 25 April 2012 Rapport Dela Skrivet 25 April 2012 Du skulle ju alltid kunna göra en cykelresa :) Jag uppskattar 12-15 timmars resetid om du cyklar i snitt 18km/h beroende på hur bra cykelvägarna är.Ska han cykla på 2 cyklar hem? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 April 2012 Rapport Dela Skrivet 25 April 2012 Ska han cykla på 2 cyklar hem? :)Tänkte att han tar sig dit på något sätt först. Den tiden är för en väg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 25 April 2012 Rapport Dela Skrivet 25 April 2012 Posten http://www.posten.se/sv/Privat/K%C3%B6p%20...Sidor/home.aspx Prislista: http://services3.posten.se/ptm/bin/ptmpdf?...ctid=0000.11792 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 25 April 2012 Rapport Dela Skrivet 25 April 2012 Seriöst, glöm posten när det gäller en cykel. Bättre att köra dit med en bil isf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 25 April 2012 Rapport Dela Skrivet 25 April 2012 Cykelställ på dragkroken? :rolleyes: Bild för er som inte vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.