Hoppa till innehåll

Lever Fuska.se Fortfarande?


unix
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 277
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Det enda tragiska är du just nu. Att han inte håller det han lovar?

Men :_ Tror du att admin seriöst bryr sig om forumet? Det enda han bryr sig om är fuska-delen eftersom det är det som ger han pengar. Och hör du inte hur tragisk du låter? "Admin håller inte vad han lovar", jofan tjena, en uppdatering som säkert innebär att man kan ladda upp mer MB än vanligt! Wooooh.

Redigerat av Guggo37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men :_ Tror du att admin seriöst bryr sig om forumet? Det enda han bryr sig om är fuska-delen eftersom det är det som ger han pengar. Och hör du inte hur tragisk du låter? "Admin håller inte vad han lovar", jofan tjena, en uppdatering som säkert innebär att man kan ladda upp mer MB än vanligt! Wooooh.

Haha jag tycker och tänker precis som jag vill. Och jag skiter fullständigt i om updaten kommer eller inte, MEN jag tycker att man ska hålla det man lovar, Falska människor gör inte det. Någon som dragit i sig lite testo och tror dom är cutler bakom skärmen eller?

 

Och Nej Admin skiter fullständigt i hela sidan enligt mig. Har inte påstått något annat och kommer aldrig göra det.

Redigerat av Excitner
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Haha jag tycker och tänker precis som jag vill. Och jag skiter fullständigt i om updaten kommer eller inte, MEN jag tycker att man ska hålla det man lovar, Falska människor gör inte det. Någon som dragit i sig lite testo och tror dom är cutler bakom skärmen eller?

 

Och Nej Admin skiter fullständigt i hela sidan enligt mig. Har inte påstått något annat och kommer aldrig göra det.

Kan du länka mig en post där han har LOVAT att att den ska komma? Jag vet inte vad 'testo' eller 'cutler' är, och jag försöker inte spela cool, utan understryker bara din mentala efterblivenhet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Haha jag tycker och tänker precis som jag vill. Och jag skiter fullständigt i om updaten kommer eller inte, MEN jag tycker att man ska hålla det man lovar, Falska människor gör inte det. Någon som dragit i sig lite testo och tror dom är cutler bakom skärmen eller?

 

Och Nej Admin skiter fullständigt i hela sidan enligt mig. Har inte påstått något annat och kommer aldrig göra det.

 

Håller med Staab fullständigt. Om du ojar dig över att "admin är en falsk människa" för att han totalt skiter i uppdateringen så bryr du ju obviously om uppdateringen. Såvida admin inte betalar barn för att vara aktiva på sidan och ta initiativ kommer sidan fortsätta att suga och vara inaktiv. Uppdateringen (om den någonsin kommer) kommer inte göra ett skit.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 

Håller med Staab fullständigt. Om du ojar dig över att "admin är en falsk människa" för att han totalt skiter i uppdateringen så bryr du ju obviously om uppdateringen. Såvida admin inte betalar barn för att vara aktiva på sidan och ta initiativ kommer sidan fortsätta att suga och vara inaktiv. Uppdateringen (om den någonsin kommer) kommer inte göra ett skit.

Nej det gör jag inte, Det handlar om principen att han bara skiter allting.. Det man lovar det håller man annars man kan lika gärna stänga käften och inte yttra sig. Den där bilden lägger du upp varje gång.. Liiite gammalt kanske?

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej det gör jag inte, Det handlar om principen att han bara skiter allting.. Det man lovar det håller man annars man kan lika gärna stänga käften och inte yttra sig.

Men oj vilka starka ord du använder, du får passa dig annars kanske inte tomten kommer med några presenter till dig i år. :(

 

Även om du inte direkt längtar efter uppdateringen så gör du det indirekt. Allt jag hör från dig är "jag bryr mig inte, men egentligen så gör jag det". Var man nog och erkänn att du gör det istället.

 

Den där bilden lägger du upp varje gång.. Liiite gammalt kanske?
Varje gång jag lägger upp den bilden så lägger jag upp den bilden ja... Eller gjorde du ett så korkat utfall som att implicera att jag postar den bilden i varje inlägg?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men oj vilka starka ord du använder, du får passa dig annars kanske inte tomten kommer med några presenter till dig i år. :(

 

Även om du inte direkt längtar efter uppdateringen så gör du det indirekt. Allt jag hör från dig är "jag bryr mig inte, men egentligen så gör jag det". Var man nog och erkänn att du gör det istället.

Varje gång jag lägger upp den bilden så lägger jag upp den bilden ja... Eller gjorde du ett så korkat utfall som att implicera att jag postar den bilden i varje inlägg?

Nej men lite drygt då du har postat samma bild i 2år nu, VARJE gång man använder ord som du nog inte får använda för dina föräldrar. Eftersom du inte verkar ha varit ute i verkligheten. Nej jag skiter fullständigt i uppdateringen, Fattar bara inte varför man säger en sak men gör en annan och det är det jag stör mig på, Med din IQ så borde du fatta men tydligen så är du trögare än en sten.

 

Jävla besserwisser..

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej men lite drygt då du har postat samma bild i 2år nu, VARJE gång man använder ord som du nog inte får använda för dina föräldrar. Eftersom du inte verkar ha varit ute i verkligheten.

Fin strawman och allt, du kanske borde joina D48's "Dave37-har-aldrig-varit-utomhus"-klubb. Finare och mindre meningsfull foliehattsförening får man leta länge efter. :)

 

Vad fan är det här för argument! "du har inte varit ute i verkligheten". Vad fan har det med någonting att göra. admin är en latmask och för att jag inte runkar mig högröd i frustration över något så fruktansvärt meningslöst som en uppdatering på en totalt inaktiv spelfusksida för 12-15 åringar så har jag inte "sett verkligheten"? XD Fan du är underhållning Excitner. :)

 

Nej jag skiter fullständigt i uppdateringen, Fattar bara inte varför man säger en sak men gör en annan och det är det jag stör mig på, Med din IQ så borde du fatta men tydligen så är du trögare än en sten.

 

Jävla besserwisser..

Till viss del förstår jag dig. Jag brukade också bry mig om sån skit, det tog många år innan jag slutade bry mig om mysteriet 'admin' och försöka förstå hur fan han tänkte och vad han höll på med. Det är bara att kolla inlägg från mig innan 08/08-10 om du är intresserad. Jag har aldrig nekat dig att bry dig, det är upp till dig. Jag manar endast till en gnutta självinsikt. Redigerat av Dave37
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fin strawman och allt, du kanske borde joina D48's "Dave37-har-aldrig-varit-utomhus"-klubb. Finare och mindre meningsfull foliehattsförening får man leta länge efter. :)

 

Vad fan är det här för argument! "du har inte varit ute i verkligheten". Vad fan har det med någonting att göra. admin är en latmask och för att jag inte runkar mig högröd i frustration över något så fruktansvärt meningslöst som en uppdatering på en totalt inaktiv spelfusksida för 12-15 åringar så har jag inte "sett verkligheten"? XD Fan du är underhållning Excitner. :)

Till viss del förstår jag dig. Jag brukade också bry mig om sån skit, det tog många år innan jag slutade bry mig om mysteriet 'admin' och försöka förstå hur fan han tänkte och vad han höll på med. Det är bara att kolla inlägg från mig innan 08/08-10 om du är intresserad. Jag har aldrig nekat dig att bry dig, det är upp till dig. Jag manar endast till en gnutta självinsikt.

Jag var ironisk... Ja men det jag försöker få fram är jag att skiter i om det blir ett uppdatering eller inte, Tycker bara han är patetiskt som påstår han håller på med någon uppdatering i 2-3år fast i själva verker skiter han i sidan. Det är bättre han säljer eller ber någon annan ta över sidan, För som den är nu är den totalt värdelös, Ingen är aktiv, Och det är ganska mycket admins fel att det har blivit såhär.

 

End of discussion.

Redigerat av Excitner
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag var ironisk... Ja men det jag försöker få fram är jag att skiter i om det blir ett uppdatering eller inte, Tycker bara han är patetiskt som påstår han håller på med någon uppdatering i 2-3år fast i själva verker skiter han i sidan. Det är bättre han säljer eller ber någon annan ta över sidan, För som den är nu är den totalt värdelös, Ingen är aktiv, Och det är ganska mycket admins fel att det har blivit såhär.

 

End of discussion.

Varför är det en sån big deal för dig då. Du har vart medlem i ett år och du har ju knappast hunnit tröttna redan...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...