Lillasyst3r Skrivet 3 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2012 all right :) kommer du ihåg användaren mascarpone? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 3 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2012 (redigerat) Hur ? Eftersom personen i fråga inte följde din uppmaning så.. Höhö.Vad är din generella uppfattning om hantverkare ? Många personer vet jag har förutfattade meningar om hantverkare av alla dess slag, har du några sådana ?Hrm, verkar ha missat ett ord, jag vet nämligen inte hur jag klarade kursen. Hantverkare? Vet inte riktigt vad det är du frågar egentligen. Bryr mig inte så mycket om vad folk jobbar med, det är hur de är jag stör mig på om något. all right :) kommer du ihåg användaren mascarpone?Ja. Redigerat 3 Maj 2012 av Draghon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 3 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2012 hmm, vilket är det mest minnesvärda ögonblick från fuska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 3 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2012 hmm, vilket är det mest minnesvärda ögonblick från fuska?Ködd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 3 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2012 Ködd.haha det fick mig at bra på smilbanden OnT: Favoritanime? inom genren horror Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 3 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2012 haha det fick mig at bra på smilbanden OnT: Favoritanime? inom genren horrorTittar inte på horror. Närmsta är Death Note. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 4 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2012 Varför tar tjejer/kvinnor ofta kort på sina ögon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 4 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2012 Varför sminkar sig tjejer? Sminkar du dig? Isåfall, hur mycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 4 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2012 Varför tar tjejer/kvinnor ofta kort på sina ögon?Jag vet inte vad fan kvinnosläktet håller på med vanligtvis, jag tog en bild på mig själv och tyckte ögat blev fräsigt. *klipper ut ögat* Varför sminkar sig tjejer?Sminkar du dig? Isåfall, hur mycket?Som jag sa, jag vet inte vad fan kvinnosläktet håller på, eller varför.Det hör inte till det normala att jag gör det, när jag väl gör det är det nästan bara nagellack, svart, mörkrött eller mörkblått. Extremt ovanligt, kan hända att jag har svart kajal och något genomskinligt läppglans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 4 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2012 Varför har vi aldrig fått se en bild på dig? (Hela ansiktet, inte bara ögat) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 4 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2012 Varför har vi aldrig fått se en bild på dig? (Hela ansiktet, inte bara ögat)Haha, varför ska jag visa hela mig? :DÄrligt talat, det är roligare så. Folk verkar ju störa sig så mycket på det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 4 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2012 Du skulle kunna ta ett kort på dig, sedan dela upp det i 24 delar och släppa en del varje dag. Så blir det som en Draghon-kalender B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.