WASD Skrivet 14 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2012 @WASD Tyvärr håller jag inte koll på sånt, du får göra sånt på egen hand.Jag har koll om du är intresserad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 14 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2012 Vad är din åsikt om ord som innehåller "drag"? Exempelvis vattendrag, drag, skorstensdrag, dragspel, dragsläp, dragränna, dragrace, dragshow, ansiktsdrag, fiskedrag, vinddrag, Draghon? Jag frågade ju dig om det i Oztown men du verkade ju inte gilla det så mycket efter typ det tusende ordet jag frågade om. Jag förstår dig men ändå. :( Är nog den konstigaste frågan jag någonsin ställt nu när jag tänker efter...Fuck off, jag pallar inte mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 14 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2012 Hur hittade du till fuska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 15 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2012 Hur hittade du till fuska?Vad fick dig att komma till forumet, och vad fick dig att stanna?Spelar du några spel? Isåfall, vilka spel?Jag ville veta hur man fick Togepi att kläckas på Pokemon Snap faktiskt, hahaha! xDVet inte vad som fick mig att stanna egentligen, fuska är faktiskt det första forumet jag reggade mig på när jag fick internet och sen så fastnade jag bara här. Spelar en massa spel, men mest RPGs som Final Fantasy, Fire Emblem och Tales of Symphonia. Just nu håller jag på med Arc Rise Fantasia till Wii. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naabiz Skrivet 15 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2012 Gillar du OLW Cream Cheese Chips? Bästa chipsen evarrrr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 15 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2012 Gillar du OLW Cream Cheese Chips? Bästa chipsen evarrrr!Jag föredrar Estrella. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naabiz Skrivet 15 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2012 Varför är det så mycket kaoz i världen?. ;'D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 15 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2012 Varför är det så mycket kaoz i världen?. ;'DVem vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naabiz Skrivet 15 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2012 tror du på gud eller allah? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 15 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2012 tror du på gud eller allah?Det är samma grej. Och jag är ateist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 15 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2012 Fulaste smileyn på fuska? Respektive snyggaste Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 15 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2012 Fulaste smileyn på fuska? Respektive snyggaste ;: Fulast :wub: Snyggast, I guess. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.