Hoppa till innehåll

Draghons Interaktionstråd


Rekommendera inlägg

  • Svar 358
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Hur skulle du beskriva din uppenbara kärleksralation med kola_king ? är han din KK eller bara en random KK ?

Ah, kola_king. Min älskade söta kola_king...

Verkar det som att jag har en kärleksrelation med honom? Verkligen, vad är det som får det att verka så? Vad är det som ger dig intrycket att tro på att Kola är min KK? Har jag någonsin fått det att framstå som att han är min jämlike? Att han tycker om mig lika mycket som jag vill ha honom?

 

Tillåt mig att småle, jag finner det hela väldigt ironiskt.

 

Hans boning är min mörka kalla källare, fastkedjad dagarna i ända, förtryckt till absolut lydnad till mig.

Jag får medge, det var svårt att tygla honom i början, men hans ack så unga och oskuldsfulla sinne kunde inte motstå frestelsen att ge in för en vacker kvinnas smicker. Han smälte som socker i upphettning vid tillverkning av kola i mina händer, jag fick arbeta snabbt för att hålla honom så mjuk som möjligt tills jag fick honom där jag ville ha honom, alldeles utsträckt och sönderpiskad i min källare.

Det tog mycket längre tid att bryta ned hans psyke än jag önskat mig då jag inte kunde förmå mig att knäcka honom helt, jag vill ju knappast ha en trist själlös drönare, jag ville ju ha honom för hans underhållande sinne. Men det var en extremt underhållande strid i maktbalansen som han var dömd att förlora, vid det laget hade han varit fast i min källare cirkus 5 månader med endast vatten och lite hundmat när han väl valde att lyda mina önskningar.

När han väl insåg att han aldrig kommer att kunna ta sig fri och komma bort ifrån mig så har han varit väldigt lättlärd om hur han ska bete sig för att tillfredsställa mig, älskar att belönas vid framgång och tar sina straff med stor hängivenhet. Alltid där när jag behöver honom, snart behöver jag inte ens beordra honom om att göra något, han vet vad jag vill ha när jag vill ha det.

Har precis börjat testa hans gränser, för att se om han vågar göra något mot min vilja eller är mig trogen för evigt. Så som det ser ut nu så har jag inte behövt piska honom... för mycket. Än så länge i varje fall.

 

Hur löd frågan nu igen? Ah, juste. Om han var min KK. Vad kan jag säga egentligen... Han är min.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har du nåt guilty pleasure? :)

Har suttit och tänkt på frågan nu i en halvtimme och jag vet fortfarande inte vad jag ska säga. :mellow:

Tycker jag om att göra något så gör jag det bara, jag bryr mig inte direkt om jag borde göra det eller inte. Antar att man behöver ha lite skam i kroppen för att kunna känna sig skyldig över att ha gjort något, vare sig det är bra eller dåligt.

 

Jag känner dock att jag kanske borde skämmas för att jag sitter och suddar nätter med en viss person, men jag kan seriöst inte förmå mig att känna något sånt över det hela. Nä. Det är aldeles för underhållande för att ångra. Man lever bara en gång, varför inte bara ha roligt?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Vad tycker du om den islamistiska(ens ett ord?) hederskulturen?

Frust, varför just haka upp sig på just den islamistiska hederskulturen?

ALL hederskultur är förjävligt. Allt det är till för är att förtrycka människors frihet och rättigheter (ja, även männens även om man aldrig talar om det), det finns INGET bra med det överhuvudtaget!

 

Jag tycker inte om religion överlag, men om folk vill tro på sånt får de göra det, det är inte mitt problem. Det jag hatar är hederskulturen, påhitteskit som bara är till för att styra och ställa och som man sen försöker påstå är grundat i religionen.

Skulle också vilja slå ett slag för att själva ordet hederskultur är skitkasst. Det borde heta typ skamkultur eller något dylikt. Heder borde vara ett positivt laddat ord, det är verkligen inte hederskultur. Tvi fan.

 

Vet inte riktigt vad mer som kan sägas, fråga om det är något som du vill att jag ska utveckla så kan jag väl försöka.

Redigerat av Draghon
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har suttit och tänkt på frågan nu i en halvtimme och jag vet fortfarande inte vad jag ska säga. :mellow:

Tycker jag om att göra något så gör jag det bara, jag bryr mig inte direkt om jag borde göra det eller inte. Antar att man behöver ha lite skam i kroppen för att kunna känna sig skyldig över att ha gjort något, vare sig det är bra eller dåligt.

 

Jag känner dock att jag kanske borde skämmas för att jag sitter och suddar nätter med en viss person, men jag kan seriöst inte förmå mig att känna något sånt över det hela. Nä. Det är aldeles för underhållande för att ångra. Man lever bara en gång, varför inte bara ha roligt?

Åt helvete med självförnekelse, är något till din tillfredsställelse är det förmodligen rätt sak att göra. :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Åt helvete med självförnekelse, är något till din tillfredsställelse är det förmodligen rätt sak att göra. :D

Jo men precis! Varför må dåligt över det man gör liksom, jag väljer att bara göra sånt som jag vill och vet är bra för mig.

Då behöver man ju aldrig känna sig skyldig.

 

Sen att vissa saker är svåra att tillfredsställa är en annan femma dock.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Det är dags för FUSKA.SE DEATH MATCH ISLAND!

 

Du vaknar plötsligt upp, ensam, av ett högt buller och märker att du inte längre ligger ner i din säng. Utrymmet du befinner dig i är ganska litet och mörkt, och du känner hur hela rummet vibrerar. Plötsligt hör du ur högtalarna uppifrån ena hörnet av utrymmet en röst. Du blir informerad om att du eskorteras just nu till en ö via helikopter, där du och andra medlemmar från fuska.se ska utkämpa en kamp på liv och död. Du blir utrustad med en kniv och mat för två dagar. Annat såsom handeldvapen, gevär, rökgranater och proviant kommer finnas slumpmässigt utspritt på ön, förutsatt att du orkar leta efter dem i den täta djungeln.

 

Scenario 1: Du får veta att det endast är du och en annan som kommer mötas i kampen där endast en överlever. Dock har du fördelen att välja vem du vill strida mot. Vem anser du vara en värdig motståndare?

 

Scenario 2: Här kommer ni att strida i par, och ännu en gång har du turen att påverka vilka övriga som deltar. Vem kommer du välja som partner, och vilka är paret ni möter?

Mwahahaha Battle Royal! <3

 

Scenario 1:

Hrm. Jag tror jag väljer Dave37 i single battle.

 

Scenario 2:

Jag väljer dig Whore som partner, bara för att jag vet att du är lika ruthless som mig, killer instinct. :]

Motståndare. Hade vart underhållande att möta Guggo och SURF faktiskt, haha!

Jag skulle vilja revidera mitt uttalande "lite", eftersom jag inte har så mycket bättre för mig just nu.

 

Till att börja med skulle jag försöka scouta lite efter något annat vapen utöver kniven man börjar med, förhoppningsvis så skulle jag kunna hitta ännu en kniv eller någon dolk (hade vart mer fördelaktigt eftersom jag tänkt hugga ned folk och inte skära dem till döds). Något projektilvapen hade inte suttit fel heller, men jag behöver hålla mig till små, lätta vapen eftersom jag inte har ork att släpa med mig något stort, är för liten för att använda större typer av vapen oavsätt om de är short eller long range och vill inte bli nedtyngd av otympliga saker. Hade jag hittat saker jag inte kan bruka hade jag saboterat dem bara för att andra inte ska kunna använda föremålen.

Fördelen med att vara mindre än majoriteten av de som är med på battle royalen är ju att jag kan överleva på nödprovianten längre än de flesta, men å andra sidan behöver jag mat mer än andra eftersom jag inte har så mycket lagrad energi på kroppen till att börja med (även om jag procentuellt har mer fett på kroppen bara för att jag är en kvinna).

Ett handikapp jag har är väl att jag har dålig syn och behöver verkligen mina glasögon, utan dem ser jag inte längre än cirkus 20 cm klart framför mitt ansikte. Jag hoppas verkligen jag somnade med glasögonen i fickan!

 

Scenario 1:

Tanken med att välja Dave var för att jag hade hoppats på att han hade lite mer överlevnadsinstinkt än vad han visade sig ha. Med hur han väljer att reagera över det hela vet jag inte om jag hade brytt mig om att ta mig an honom till att börja med eftersom han knappast verkar vara något större hot, såvida tanken inte hade vart att utnyttja hela situationen till att få en bättre uppfattning om hur en kropp verkligen är uppbyggd tillskillnad från alla dessa anatomibilder jag sett under min utbildning och således kunna använda den informationen till att ta ner andra utmanare snabbare med mindre waste of energy (sorry Dave men du har gjort ditt val om att vara passiv). Hade nog klättrat upp någonstans och spanat efter motståndare och tagit min an någon som verkat relativt harmlös som råkat komma i närheten, men för det mesta hade jag bara försökt hålla mig undan från de mer farligare personerna och låtit dem ta ut varandra eller skada varandra tillräckligt mycket för att jag skulle kunna ta ner dem utan problem.

Nu är jag tyvärr en väldigt egoistisk person, jag skulle inte ha något som helst problem med att utnyttja någon till min fördel för jag bryr mig bara om mig själv, så jag hade nog tagit mig an Dave iallafall om han råkat bli den första personen jag stöter på för att ha en bättre chans att överleva senare mot tuffare motståndare.

 

 

Scenario 2:

Väljer fortfarande Whore till min partner, den saken har bara blivit mycket säkrare sen sist. Du besitter den fysiska styrkan jag saknar i egenskap av att vara en nätt kvinna medan jag har min extrema stealthiness och överaktiva spejande som är på konstant för att undvika fiender. Detta i kombination med vår list och vår törst efter blod (jag vet bara hur jag tänker och det gör väl du med, men jag kan lätt föreställa mig att det skulle vara enkelt att få det att hetta till även hos dig) jag skulle göra oss till ett oslagbart team, vi lär slakta allt som rör sig från skuggorna, ingen skulle veta vad som är säkert och vad som är en potentiell fälla. Jag skulle spana från en högt belägen punkt (eftersom jag är liten och väger lite kan jag komma högre upp i träd än de flesta kan), kan ge dig information om vart folk befinner sig och tillsammans lura in dem i en av alla fällor vi satt upp tidigare, på många olika och kreativa sätt.

Guggo och SURF vill jag fortfarande möta, jag vill studera deras dynamik tillsammans, för jag har alltid sett dem vara någotslags team här på fuska, eller i vilket fall som helst har jag gjort det väldigt länge.

 

 

(Derp, se hur mycket bättre jag skriver när jag är övertrött jämfört med när jag är helt klar i huvudet).

Redigerat av Draghon
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...