KuroKaktus Skrivet 30 April 2012 Rapport Dela Skrivet 30 April 2012 Kan du något om programmering? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 30 April 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2012 Kan du något om programmering?Haha. Jag har G i Programmering A, men fråga mig hur för jag vet inte! Så nja... nä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 30 April 2012 Rapport Dela Skrivet 30 April 2012 Hur ofta och var rakar du dig? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 30 April 2012 Rapport Dela Skrivet 30 April 2012 Haha. Jag har G i Programmering A, men fråga mig hur för jag vet inte! Så nja... nä.Vad programmerade man i då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 30 April 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2012 Hur ofta och var rakar du dig? :rolleyes:Wtf? Om det nu stillar(?) ditt sinne, där det behövs, när det behövs. Vad programmerade man i då?Lite lätt php bara, så inget avancerat liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Randomizer Skrivet 30 April 2012 Rapport Dela Skrivet 30 April 2012 Varför är du så fruktansvärt anonym av dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 30 April 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2012 Varför är du så fruktansvärt anonym av dig?För att folk stör sig på det! :D Det blir roligare så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 30 April 2012 Rapport Dela Skrivet 30 April 2012 Tycker du att Johnny Cash är bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 30 April 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2012 Tycker du att Johnny Cash är bra?Ingen åsikt, aldrig lyssnat på något av människan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 30 April 2012 Rapport Dela Skrivet 30 April 2012 Hur lång är du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 30 April 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2012 Hur lång är du?Jag är 166 cm lång, utan skor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 30 April 2012 Rapport Dela Skrivet 30 April 2012 Varför blev/(ville) du (bli) moderator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.