Proccito Skrivet 4 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2012 Haha, varför ska jag visa hela mig? :DÄrligt talat, det är roligare så. Folk verkar ju störa sig så mycket på det!Så du trollar andra genom detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 4 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2012 Så du trollar andra genom detta?Jag vetefan alltså, jag gör ju inte ens något aktivt. Derp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 4 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2012 Du skulle kunna ta ett kort på dig, sedan dela upp det i 24 delar och släppa en del varje dag.Så blir det som en Draghon-kalender B)Och bakom dagens lucka hittar vi.... Draghons mungipa! ----------------- Draghon vad tycker du om detta? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 4 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2012 Ja du Dave. Om du kan skicka bilderna via PM så kan jag ge dig ett ärligt svar vad jag tycker, I guess? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 4 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2012 Draghon vad tycker du om detta? :DHaha! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 4 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2012 Ja du Dave. Om du kan skicka bilderna via PM så kan jag ge dig ett ärligt svar vad jag tycker, I guess?Hur tror du han har fått dom bilderna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 4 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2012 Ja du Dave. Om du kan skicka bilderna via PM så kan jag ge dig ett ärligt svar vad jag tycker, I guess?En bild för en bild, vad sägs om det? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 4 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2012 Hur tror du han har fått dom bilderna?Jag har ju lagt upp bilder på mig själv på internet, men det betyder inte att jag kommer ihåg vilka det är. En bild för en bild, vad sägs om det? :)Haha, så om du säger hur många bilder det är så måste jag lägga upp så många bilder på mig menar du? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 4 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2012 (redigerat) Jag har ju lagt upp bilder på mig själv på internet, men det betyder inte att jag kommer ihåg vilka det är.Haha, så om du säger hur många bilder det är så måste jag lägga upp så många bilder på mig menar du? :DDet är sju (fem-sex unika) bilder, men du kan få se vilka det är i utbyte mot nytt (bättre) material. :) Bilden vi har på ditt ansikte är så dåligt upplöst, du ser ut som du har en liten hitlermustasch på den. :) Redigerat 4 Maj 2012 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 4 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2012 Det är sju (fem-sex unika) bilder, men du kan få se vilka det är i utbyte mot nytt (bättre) material. :) Bilden vi har på ditt ansikte är så dåligt upplöst, du ser ut som du har en liten hitlermustasch på den. :)Bwahahahaha, wat? xDHaha, bättre material. Nah, jag står över isf. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 4 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2012 Och bakom dagens lucka hittar vi.... Draghons mungipa! ----------------- Draghon vad tycker du om detta? :DFår man fråga vad du använder bilderna till? Draghon: Vilken vad den första animien du såg och varför såg du den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 4 Maj 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2012 Får man fråga vad du använder bilderna till?Draghon: Vilken vad den första animien du såg och varför såg du den?Utpressningsmaterial, alternativt runkmaterial. Beror på vilka användare det gäller med tanke på alla användares bilder de sparat. Utan att veta att det är anime är det Sailor Moon, för den var häftig när jag var 7-8 år.Aktivt är det FullMetal Alchemist när jag var 12-13 år, eftersom jag fick se den när jag gick på en kurs om att teckna manga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.