Shadowbeing Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Jag har fått praktisera på Gustafs Inredningar i 2 veckor. Man fick äta mycket munkar och bullar. mmmm. Man fick mest rensa saker, slipa prova saker så att det funkar, Rensa mycket gångjärn, äta glass, Rensa många många broshyrer. Och vika kartonger. Man skär ju sig på fingrarna. Jag började 7.30, men kom oftast dit runt 6.00-6.30. Det var kul sista veckan då man fick göra så lite. Men det var kul med arbetet också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 I våran skola är det: 3:an 1 dag 6:an 1 dag 7:an 1 dag 8:an 1 vecka 9:an 2 veckor Jag praoade på Muskö Basen.Sveriges militärbas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Min kompis praoade i vår egen matsal. :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Min kompis praoade i vår egen matsal. :blink: Det gör vissa i våran skola också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 (orson @ 04/06-2004 11:52:50) Min kompis praoade i vår egen matsal. :blink: Det gör vissa i våran skola också va tråkit att göra de Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 (Sonic. @ 04/06-2004 14:13:37) (orson @ 04/06-2004 11:52:50) Min kompis praoade i vår egen matsal. :blink: Det gör vissa i våran skola också va tråkit att göra de Fast i våran skola får dom som praoar i matsalen gratis läsk :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 fick ja på mitt prao-ställe också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 fick ja på mitt prao-ställe också Jasså? Det var ju så lite. Själv så fick man en massa kladdig glass. Frysen var visst dålig där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Jag praoade första gången nu i femman. Då praoade jag hos min farbror på IBM. Det var askul!! Först gick jag upp klockan 4 på morronen. sen kom pappa å hämtade mig. Så var jag me honom å ryckte upp skyltar et.c vid en Preem mack i Göteborg. Sen kom min farbror å hämtade mig sen var jag hos honom resten ava dan till klockan var typ 19:00. Sen fick jag reda på att min tjej hade krockat... *Buuuäää* Fast som tur var skadade hon sig inte så allvarligt. Men efter det var jag så SAT*NS trött. Så jag gick å la mig.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.B.K Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 praoade på volvo och på ett pensionärshem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 När vi i våran klass fick praktisera i matsalen för en dag, så fick vi också glass. Det var ju rätt kul faktiskt. Alla fick göra det. Man stog två och två. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 När vi i våran klass fick praktisera i matsalen för en dag, så fick vi också glass. Det var ju rätt kul faktiskt. Alla fick göra det. Man stog två och två. I våran skola är man också 2 och 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.