360Xbox Skrivet 13 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2012 Brukar jag ha sex med dig? Eller brukar jag ha sex med mig? Eller brukar du ha sex med dig?Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 13 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2012 Brukar jag ha sex med dig? Eller brukar jag ha sex med mig? Eller brukar du ha sex med dig?Vet någon att du skulle kunna vara homosexuell? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 13 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2012 Vet någon att du skulle kunna vara homosexuell?Visste du att jag är hetero, men är inte osäker på min sexualitet så jag skiter i vad andra tror att jag är! Det är kul med lite bromance. ;| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 13 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2012 Visste du att jag är hetero, men är inte osäker på min sexualitet så jag skiter i vad andra tror att jag är! Det är kul med lite bromance. ;|Citerade fel, meen.... ;| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 13 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2012 Okej, ska vi hångla nu? ;| Tror 360Xbox att vi kommer få tillsägelse för dessa inlägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 13 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2012 Tror 360Xbox att vi kommer få tillsägelse för dessa inlägg?Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 13 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2012 Okej, ska vi hångla nu? ;| Tror 360Xbox att vi kommer få tillsägelse för dessa inlägg?Vi frågar frågor :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 14 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2012 Vad tycker du om för musik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 14 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2012 (redigerat) Vad tycker du om för musik?Det mesta, jag har en väldigt varierad musiksmak. Jag ogillar det mesta rapp. Redigerat 14 Juli 2012 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 15 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2012 Vilken hälsningsfras gillar du mest? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 15 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2012 Tycker du om polkagrisar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 15 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2012 Vilken hälsningsfras gillar du mest?Hej, hejsan eller tja. Jag är osäker, jag använder olika hela tiden. Tycker du om polkagrisar?Jag älskar polkagrisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.