Randomizer Skrivet 3 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2012 Det här proxy skyddet är rent ut sagt bara irriterande. Jag förstår varför det finns, för att hålla bort bannade avskum, yeah right. De hittar ändå sätt att komma tillbaks, men vi som sitter på olika VPNer för att skydda oss från otrevliga myndigheter får all skit. Jag kommer inte åt hemsidan med anonine, och tack vare detta behöver jag disconnecta, vilket som gör att det tar 2 min att återfå internet. Så, om du admin har några känslor överhuvudtaget, fixar du detta. TACK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2012 Har själv inte drabbats av "skyddet" men om andra som du gör det ska de förstås adresseras. Minns att klagomål som ditt kommit upp minst en gång tidigare. Det står "Det är förbjudet att använda sig av proxy/vpn-tjänster när man går in på Fuska och detta medför direkt avstängning från Fuska (undantag kan göras ifall detta i förväg godkänns av en administratör på Fuska)." i reglerna så om du kontaktar admin borde han till en början kunna whitelista den IP du använder dig av. De flesta lagförslag är på ett sätt en chansning att kunna göra mer positiv effekt än negativ. I ditt fall är det klart att det negativa har inträffat som kan gå att rätta till för dig utan att ta bort regeln som jag ändå gärna ser görs så att det kan läggas mer energi på att förbättra sidan snarare än restriktera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 4 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2012 Stör mig på det också när jag är inne på VPN, har för mig man kan be admin att göra undantag för en. Eller något liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.