Suicidans Skrivet 16 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2012 Om du var tvungen att välja mellan att vara med i en porrfilm som involverar urin eller en porrfilm som involverar bajs, vad skulle du då välja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 16 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2012 Hur länge har du kännt mig :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 16 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2012 Om du var tvungen att välja mellan att vara med i en porrfilm som involverar urin eller en porrfilm som involverar bajs, vad skulle du då välja?Urin. Hur länge har du kännt mig :cool:Typ 4 år kanske? ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 16 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2012 Har du någonsin upplevt mig i dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 16 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2012 Har du någonsin upplevt mig i dig?Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 16 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2012 Vem är det på din avatar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 16 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2012 Känner du någon Stig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
naabiz Skrivet 16 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2012 Har du smakat Whisky och om du gjort, vad tycker du om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 16 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2012 Vem är det på din avatar?Rob Halford, sångare i Judas Priest. Känner du någon Stig?Ja, så hette min lärare i datorteknik. Har du smakat Whisky och om du gjort, vad tycker du om det?Ja, jag har smakat på whiskey. Jag tycker att det är den godaste spritdrycken av de jag har smakat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 16 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2012 (redigerat) Min gode herre, vilken är äckligaste spritdryck du smakat? Redigerat 16 Juli 2012 av Rawr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 16 Juli 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2012 Min gode herre, vilken är äckligaste spritdryck du smakat?Det måste nog vara vodka. Man skulle lika gärna kunna dricka ett glas handsprit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 17 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2012 Vad drack du för Whiskey då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.