Whore Skrivet 1 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2012 Förstår inte riktigt begreppet mänsklig (när det är till ett djur som inte är människa så gör jag det dock), alla människor är väl mänskliga? Om dom inte är som robotar typ...Oftast menar man väl någon som visar upp medkänsla, empati och förståelse. "Mänskligt" kanske är fel ord, "medmänskligt" passar bättre. Om det nu var det man menade. Om det är något jag utstrålar känns det nästan bara deprimerande eftersom personen ifråga i princip gett upp lusten att leva.Jag sa att antingen känner de igen sig själva i dig och kan därför relatera, eller så är mänsklighet bara någonting man utstrålar. Så det betyder inte att du nödvändigtvis speglar den här personens depression. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 1 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2012 Yäyä, det är sent som fan, jag är astrött, ska gå upp vid fem som vanligt och jag håller på att gå in i väggen. Jag förstår mig inte på djupa saker just nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 1 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2012 medkänsla, empati och förståelseNej, nej och nej, inget av det där klickar med mig. "Hej, du har social tillsyn i 20 minuter, jag går och diskar för det är det enda jag klarar av att ge dig för jag kan inte ge någon annan stimulans. Vill du ha mat också? Nähe, okej, då tar jag det senare." ... Värdelöst. Jag pallar inte mer, vill bara sova, sova och sova. Godnatt, snart går jag upp vid 5 som vanligt och kör på igen.Hejhopp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 2 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2012 Det åskar ute. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 4 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2012 Killen kallar mig för Fröken Sten-Ansikte, eftersom jag inte uppvisar samma respons som människor med medlidande om han är uppenbart ledsen. Hopp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 7 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2012 Nu tror folk på jobbet att jag har en sexdungeon. Hur FAN gick det till?! :mellow: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 7 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2012 kola har skvallrat! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 7 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2012 ... Den där kola alltså! Nu får jag inte ha mina leksaker i fred ju! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 13 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2012 Wow. Jag har vuxit ur två byxor till slut efter att ha uppnått en bra vikt. Vuxenpoäng? Hoppsan, den ena byxan gick nästan sönder när jag försökte ta av den. :mellow: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 19 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2012 Åker till Kiruna imorgon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Suicidans Skrivet 21 September 2012 Rapport Dela Skrivet 21 September 2012 Jag ser den här boken hela tiden och varje gång så ser den lika intressant ut! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 25 September 2012 Rapport Dela Skrivet 25 September 2012 Hade 7 timmar matte idag. Först ett kvalificeringsprov på 5 timmar, och sedan 2 timmar vanlig mattlektion efter kemi-lektionen. Var ganska slö efter det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg